Gå til innhold

tilatt vekt på henger??

Ranger emnet


blikseth

Anbefalte innlegg

hallo.. driver å studere på om jeg skulle kjøpe meg en audi 100 quattro.. derfor lurer jeg på hvor tung henger er det lov til å dra med en audi 100 4x4?? driver å kjører bilcross så det hadde hvert kjekt med en bil som lovelig kan dra en biltralle.. noen som har peil??

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo.. driver å studere på om jeg skulle kjøpe meg en audi 100 quattro.. derfor lurer jeg på hvor tung henger er det lov til å dra med en audi 100 4x4?? driver å kjører bilcross så det hadde hvert kjekt med en bil som lovelig kan dra en biltralle.. noen som har peil??

 

På min Sedan kan jeg trekke henger med brems som har totaltvekt på 1700kg...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo i vognkortet hvor mye du kan dra

 

litt vanskelig å se etter da når man ikke har en bil.. har tenkt til å kjøpe en som kan dra ei bil tralle å er litt audi frelst så da hadde det vært greit å hvist hvilke audier som ikke koster mere enn rundt 30000 som kan dra ei biltralle lovelig

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har en 200

audi 100 4x4 har 1270kg!

 

Tull!

 

En 100 quattro kan dra 1500 kg, en 100 TQ og 200 10v kan dra 1600, 200 20v kan dra 1700.

 

At det står noe annet i vognkortet er helt vanlig, men dette ordnes med en telefon til Møller (importør), hvor man oppgir chassisnummeret og får et brev i posten som bekrefter hengervekt. Man drar så til trafikkstasjonen og får dette ført inn i vognkortet, og er "good to go".

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull!

 

En 100 quattro kan dra 1500 kg, en 100 TQ og 200 10v kan dra 1600, 200 20v kan dra 1700.

 

At det står noe annet i vognkortet er helt vanlig, men dette ordnes med en telefon til Møller (importør), hvor man oppgir chassisnummeret og får et brev i posten som bekrefter hengervekt. Man drar så til trafikkstasjonen og får dette ført inn i vognkortet, og er "good to go".

 

Da min er regga som 83mod 100.. Hvorfor trekker jeg 1700 dA? Har de bare ført det inn når de bygde om da?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår