bdybdal Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 som sakt kva er vanli arbeidstempratur på audi 90 2,3 10v, ligger på 70-80grader ved kjøring i 80ca, synst det er lavt, når 200 ligg på 90-95 uansett Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 for lavt,men du skal ikke se bort i fra det er tempgiveren til instrument som kødder. min ligger på 90 ved kjøring,den stiger litt på tomgang. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 for lavt,men du skal ikke se bort i fra det er tempgiveren til instrument som kødder.min ligger på 90 ved kjøring,den stiger litt på tomgang. ja er det ej trudde , er vanli at instrumente kødder, men står bilen stille so stig den til nesten 90 å slår inn vifta, der har ej ikkje prøvd, var berre forge eigar so sa det, so rekner me termostaten er litt gåen, men det som er merkeli er at den oppnår 70-80grader rasande fort, har hørt at en del brukt importerte biler har anna termostat slik at tempen er lavere? dette er en brukt importert bil Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 tipper det er multitempgiveren/eller instrumentet har vært en del problemer på disse bilene. har 2 stk med Ng motor nå og har byttet tempgiveren på begge disse. begge mine biler er bruktimportert men oppnår 90 grader så tror ikke det er anen termostat. men er jo raskest og billigst å bytte termostaten å se. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 kommer det riktig luft fra varmeanlegget da? viss det gjør d er nok temp.giveren. min bil også sånn. den ligger kun på rundt 60 grader ved normal kjøring. viss den står på tomgang stiger den til 90, men tar tid. er litt rart. vaem og kald luft funker som det skal. jeg skiftet termostat, men hjalp ikke. så er nok giveren på min også:P jeg har 20v da, men trudde ikke det skulle være store forskjeller fra 10v Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 kommer det riktig luft fra varmeanlegget da?viss det gjør d er nok temp.giveren. min bil også sånn. den ligger kun på rundt 60 grader ved normal kjøring. viss den står på tomgang stiger den til 90, men tar tid. er litt rart. vaem og kald luft funker som det skal. jeg skiftet termostat, men hjalp ikke. så er nok giveren på min også:P jeg har 20v da, men trudde ikke det skulle være store forskjeller fra 10v er nåkk giveren då ja, har litt problem med den giveren på 200en også, men då signale til airkondisjonen, og ikkje til displayet, men då får vi teste å skifte giveren en dag en har ork, er no berre en vinterbil då, Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.