KaiFred Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 jeg har handlet meg en dynabel bf0756 forsterker som jeg nå skal koble opp. Jeg skal benytte alle 6 kanalene. det jeg lurer på er om jeg må ha y-ledd på signalkabelen? i mitt tilfelle må jeg da dele opp med 2 y-ledd på hver del av signalkabelen for å koble til alle 6 stedene, eller kan jeg bare koble til en plass også funker alt? Minns på de gamle 4 kanals forsterkerne at man måtte enten ha to signalkabler eller y-ledd for å koble til alle phonokontaktene for å få lyd i alle kanelene... Noen som har peil? her står litt info om forsterkeren (øverste) http://www.mamut.net/dynabel/subdet300.htm Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Kjøp deg ein skikkelig cd-spelar, so slepper du y-ledd, og du får fleire justeringsmuligheiter når det gjelder volum mellom høgtalerene Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Kjøp deg ein skikkelig cd-spelar, so slepper du y-ledd, og du får fleire justeringsmuligheiter når det gjelder volum mellom høgtalerene nå er du i feil ende av signalkabelen :) har 2 eller 3 linjeutganger på spilleren, men spørsmålet er hvor mange av phonokontaktene på forsterkeren må jeg tilkoble for å få lyd i alle 6 kanalene? Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 3 Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 3 regner med du mener 3 par :p trodde kanskje det var en smart løsning der man kunne bare bruke den ene inngangen jeg, men men.. får strekke flere kabler da :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 bare å strekke.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg