volvovassdal Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4749071 skikkelig kjipt hvis dette går gjennom noen gang.. det værste er at d ikke er utenkelig! jeg trenger vel ikke si mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Bare å se på bildet av han typen holder i massevis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 For det første er artikkelen fra 2002, og for det andre, tror dere virkelig at denne idioten ville kommet seg noen vei med det latterlige budskapet sitt her i Norge? Dessuten, siden det ikke har skjedd noe på disse fem årene, så tror jeg vi kan sove trygt i natt også, uten å være bekymret for å ha mareritt om jøder og demokrati. Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 på tide å utruste seg her til lands ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Herregud da. Samme for meg om norge får islam som statsreligion så lenge vi beholder religionsfriheten. Da er det jo opp til den enkelte å bestemme hva han/hun vil tro på. Jeg tror på det jeg får bevist, men hvis norges befolkning plutselig hadde blitt muslimer så kan de bare det for min del. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 javla homze ... har han ikke nokk med sitt eget land ... Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 De skal bare sette igang.. Kommer dem på døra her henter jeg Mausern og vedklyveren, så kan det henge et par skjeggete hoder til skrekk og advarsel nede på tunet.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 javla homze ... har han ikke nokk med sitt eget land ... Før du skriver i gang på fjortisspråk og kaller ham en "homze" (hva han mener om diverse religioner og styresett har vel pent lite å gjøre med om han får noe opp i stumpen eller ikke å gjøre) kan du vel for det første se at dette ikke akkurat er noen "nyhet", slik én her allerede har pekt ut. Ifølge Wikipedia dro han forresten fra England til Libanon. Byrået for immigrasjon og rikets sikkerhet i Storbritannia gjorde ham obs på at han ikke fikk lov til å komme tilbake, og han fikk ikke engang komme inn på "humanitarian reasons" da Israel-Hizbollah-krigen brøt ut. Som betyr at han trolig fortsatt sitter nedi Libanon. Tror han tapte :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 greit ... han er homse , og det er du også =) happy ? slike skjeggaper trenger vi ikke flere av , er egentlig det jeg mente ,,,, Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Shit da. Har folk et bittelite problem med fremmede kulturer her eller? Nordmenn blir jo bare mer og mer rasistiske. Virker som vi hadde en tolleransetopp for noen år siden mens hip hop/gangsta-greia var fet. Nå er jo bare det man allerede kjenner godt nok. Ikke at jeg driver med noe muslimsk propaganda, men jeg blir provosert av usaklige komentarer. Homofile skjeggaper? For det første så er det ikke noe galt i å være homofil, og det er faen ikke noe galt i å være verken muslim, annen innvandrer eller generellt skjeggete. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Shit da. Har folk et bittelite problem med fremmede kulturer her eller? Nordmenn blir jo bare mer og mer rasistiske. Virker som vi hadde en tolleransetopp for noen år siden mens hip hop/gangsta-greia var fet. Nå er jo bare det man allerede kjenner godt nok. Ikke at jeg driver med noe muslimsk propaganda, men jeg blir provosert av usaklige komentarer. Homofile skjeggaper? For det første så er det ikke noe galt i å være homofil, og det er faen ikke noe galt i å være verken muslim, annen innvandrer eller generellt skjeggete. Amen brother! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Amen brother! Er ikke broren din, men jeg er enig fordet ;) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Sier meg enig med Hr. RAbies nok en gang! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Godt å se at det fortsatt finnes noen med et snev av fornuft:thumb Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 jasså.. så vi har både homofile og skjeggaper på forumet her ja.. søtt.... Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg