2maz Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hei folkens. Hvis noen her inne har skiftet vindusviskere på en e34 før har jeg følgene spørsmål. Den U bøyen som er på enden av vindusviskerarmen somm bladet festet på. Er det forskjellig bøyeretning på h.s og v.s? E36 har i hvertfall lik og har åpning ned. Jeg tror at e34 skal ha åpning opp da min viske arm med åpning ned står veldig mye oppover og tar litt borti panseret. De som forsto det jeg prøvde på å spørre om kan kanskje hjelpe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 At armen slår borti panseret på e34 er en ganske vanlig feil.. problemet er at det blir slark i viskeroverføringene der den er festet i karosseriet.. Eneste løsning er enten den lette jallaløsningen å flytte armen litt opp, eller å gjøre det skikkelig og skifte overføringsmekanismen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg