Gå til innhold

Trenger nytt anlegg til en Golf II (1991).

Ranger emnet


levii

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har noen 6x9 elementer i hattehyllen som jeg ikke er helt fornøyd med, i tillegg til en sprengt basskasse og en forsterker som yter meget lite.

Er på jakt etter en 2stk 6x9, en ny forsterker og en basskasse.

Har noen veldig råtne fronthøytalere på dasjbordet som såvidt gir lyd fra seg, som jeg også har veldig lyst å bytte ut. De er 7cm over elementet, 9cm over hele greien, er ikke sikker på hvor det skal måles, og i såfall, får jeg kjøpt så små høytalere som gir noe bra lyd fra seg?

Lurer også på å få inn noen høytalere i sidedørene, men har ikke noe der fra før, så må eventuelt skjære.

 

Er veldig usikker på hvilket merke jeg bør velge, og hvor jeg eventuelt kan få kjøpt dette over nettet eller i butikk i bergensområdet billigst mulig.

 

Så på noen JBL høytalere ( http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1088 ) til hattehyllen, hørt mye bra om JBL, og lurer på om dette er kvalitet? Og, 1490,- er det for 1 eller 2 høytalere?

 

Har sett for meg en 2x12" basskasse og kraftige nok høytalere til å "hamle opp" med den.

Forsterker må selvfølgelig kunne drive alt dette.

 

Anlegget må tåle litt ettersom jeg har lett for å skru litt for høyt :partyon:

 

Om noen kunne hjulpet meg her hadde jeg satt stor pris på det!

 

Mvh.

Levi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører veldig mange sier dette med frontsett, men blir et voldsomt kav å begynne å skjære ut overalt for å få inn høytalere. I hattehyllen er det bare å fyre inn noen 6x9'ere.

 

Men om jeg så skulle bestemme meg for å fyre i et frontset, hvor mye penger må jeg ut med for et bra frontsett? Og når du sier frontsett, hvor mange høytalere er det snakk om? Holder en i hver dør?

 

Edit: focal, morel, hertz <- Hvor får jeg kjøpt disse merkene?

 

Takk for tilbakemelding:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår