Mats C Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Hei Har tenkt å sette inn høytaler og cd spiller i caddyn, men finner ikke ut noen god løsning på hvor jeg kan ha dem. har sett litt rundt her på forumet men finner ike noen god løsning på det.. Har du noen tips? kom med dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 jeg har byttet dørpanelene med 12mm spon der ejg har et peerlees 6" frontsett og 2 stk zomax p-0810 8" i hver dør dette fungerer faktisk veldig bra for meg som egentlig er en bilstereo frik kjører også dette kunn på spilleren da jeg ikke har nok strøm enda til en forsterker grunnet noe som stjeler strøm. prøver du denne løsningen må du bare passe på og få det tettest mulig bruk gjerne silikon rund overalt:drunk: en kasse på planet er min neste plan, bygger da en 4.ord båndpass kasse der jeg kjører porten rett inn i bilen via bakveggen men denne løsningen slipper du skjere så eventuelt store hull i veggen og en båndpass kasse fungerer faktisk veldig bra;) viss du ser på http://www.iceaudio.no så har dem bygd en veldig pen løsning av denne måten i en skoda pick up der får du se bilder fra start til slutt. lykke til. Mvh roger Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats C Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Tenkte jeg skulle sette høytalerne i døra og der er det hull til de, men det er et lite problem. Det står en stål stang inni døra sånn at jeg ikke får satt inn høytalern i dør.Noen som vet om jeg kan fjerne den eller om det er no støtte/avstiver til døra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brudevoll Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 hei.. du kan skjære deg ut et mellomlegg mellom høgtaler å dørpanel,so er problemet fikset på en enkel måte... laget et av sponplate på min,men min erfaring er at du tar deg tida til å samtidig plaste deg en kasse som høgtaleren står inni,da slepp du den rare metal-lyden som blir om den spiller rett inni døren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats C Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 åssen plast kasse er det du mener? skal jeg bare lage en kasse bak elemente da ell? må det være plast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brudevoll Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 ja,bare en kasse/fordypning inni døra bak elementet.. betre med plast enn f.eks tre pga det kommer vann etc inni døren langs vinduet.. men for all del,om ikkje du er ute etter finest lyd so fungere det greitt med å bare skru den rett i døren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats C Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 ok..da prøver jeg det, men vet du hvor man får tak i plast kasse som jeg kan bruke eller må jeg bare finne noe. men vis jeg ikke skal ha kasse bakelemente. blir det veldig rar lyd da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats C Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 fant en løsning på det..så nå er det høytalere i bilen..takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 hva ble løsningen da? Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats C Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 sånn ble det. så nå mangler vi bare kasser til høyalerene vi skal ha bak. ble ganske bra lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg