Gå til innhold

De ekle blåkledde gjør som de vil.

Ranger emnet


Rabies

Anbefalte innlegg

Noen vet jo ikke helt å bruke det da.

 

Men, trenger jo ikke plassere 120-sona akkurat ved der det er skoler =)

50, var jo foreslått og bedre veger som var essensen i innlegget mitt, inbefatter jo selfølgelig bedre gang og sykkelveier med dobbelt rekkverk og lysregulerte kryss ved skoler etc.

Men enkelte har visst veeldig lyst til å sette alt på spissen for å få ting til å høres værst mulig ut tro jeg =)

 

Eller har dårlig erfaringer med unge ræsersjåfører i 30 sonene ;)

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tjener en trafikksnut i dag forresten? Greit å vite hvis man en gang skulle bli nødt til å prøve å bestikke en.

 

aner ikke hva dem tjener..

 

men prøv å holde deg på runde summer. ex: 5000.

helst 500 lapper. (bare kriminelle som bruker 1000 lapper)

se litt ann hva du har gjordt.. har du kjørt på rødt lys så er bota på 6700 mener jeg å huske.. da gir du politi karen 10 tusen cash i labben...

 

men husk! ikke si en dritt til han om det.. cash er di stumme sitt språk..

og møter du på feil fyr så vil han bli sint for at du prøver å bestikke han.. men da kommer du en en unnskyldning om at du har vært lenge i usa eller no, å at det er helt vanlig for deg å betale bota cash...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller jeg hadde betalt 6.700 enn å betale 10.000 og risikere å bli anmeldt for forsøk på bestikkelser.

Haha, jeg får ikke regnestykket helt på plass jeg heller :P

Noen barn er brune som et nystekt brø'

Noen barn er gule og noen barn er rø'

Noen barn er hvite, noen nesten blå.

Meget er forskjellig - men det er utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår