eliassen Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Hei. Noen som vet hvor en kan få tak i de små merkene til å sette på bilen. For å vise andre hva jeg bruker av polerings-merke. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Som oftest hos importøren og forhandlerne Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Jeg har et Surf City merke du kan få for 415kr. :P Ellers kan du dra til Meg's Fan og dra av merket han har på trommelen sin. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Fikk stickers fra Meguiars selv (ikke satt på bilen da) men de ble vist ikke levert ut over en lav sko skjønte jeg (sa de i alle fall) Ellers har jeg sett lite av sticker fra levrandører generelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Skjønner godt om de ikke blir delt ut i vildens sky, om noen med en skrall gammel matt rød svensk bil el. setter på meguiars stickers for å dekaltrimme vil jo ikke det akkurat være god reklame for et så bra bilpleie firma, hehe. Med mindre han faktisk brukte produktene og bilen ble knallfin, så klart ;) Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg