slitenvolvo Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 nå har jeg fått motoren til å oppføre seg som den skal :D Gratulerer blandingen er nok ikke 100% riktig, men ganske nærme. eneste måten jeg kan måle på er om den går dårlig, hakker og svart røyk ut bak. Justerte min gasser slik en gang. Kom inn på EU og hadde rundt 10% co :D Men bilen gikk bra, og hadde ikke nevnverdig forhøyet bensinforbruk. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uberhenrik Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Gratulerer Justerte min gasser slik en gang. Kom inn på EU og hadde rundt 10% co :D Men bilen gikk bra, og hadde ikke nevnverdig forhøyet bensinforbruk. Takk:) Co bryr jeg meg ikke så mye om, så det går nok bra :D måler forbruk over neste tank. 60L delt på antall km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg