LangFørr Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Tror den motoren din har stått i en 245 som har vært på forumet her.. 245L eller noe slikt, babyblå.. Denne motoren du mener? Er ikke min motor det der. Jeg har lakkert toppdekselet mitt sjøl jeg:) Men jeg skjønner hva du mener, de ligna veldig på hverandre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Blei bra dette her stian, må få tatt noen bilder av bilen snart :) Kan lime og poppe det fast da eventuellt ? Ja vi må få tatt noen bilder! Hadde vært moro:) Skal sette på leppa nå, ikke helt finni ut åssen enda, men vi får se. Bilder kommer hvis montert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Ja da var leppa montert! Litt dårlig bilder men. Kan ta noen dagslys bilder seinere, når den er nyvaska! Noen som har noe utseende tips jeg kan gjøre, kommer liksom ikke på noe mer. Har egentlig litt lyst på de nye plastfangerne, men vet ikke enda:watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 syns du skal ha den slik:) den er drit stilig:D Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 BTW, bytt panser:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 syns du skal ha den slik:)den er drit stilig:D Ja kanskje det :) Byner å hjelpe nå i hvertfall! Hadde jeg hatt penger og en bil til så tror jeg den skulle sett ganske lik ut som denne!Feteste utseende jeg kunne tenkt meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 BTW, bytt panser:) Hehe! har tenkt på det samma sjøl! Blir litt cleanere look me original panseret. Har også tenkt på å kanskje lakkere centeret i felgen. Men ikke bestemt meg for farge, eller om jeg skal ennå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Hehe! har tenkt på det samma sjøl! Blir litt cleanere look me original panseret. Har også tenkt på å kanskje lakkere centeret i felgen. Men ikke bestemt meg for farge, eller om jeg skal ennå! tror faktisk bilen din har kledd gull senter;) ja bytt panser!:p Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Veldig pen bil, men som luigi sier, pansret må bort :) Angående fangerne ville jeg beholdt de du har. Beholder original looken på den. Den er barsk!! :) Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Denne motoren du mener? Er ikke min motor det der. Jeg har lakkert toppdekselet mitt sjøl jeg:) Men jeg skjønner hva du mener, de ligna veldig på hverandre! Syns ikke de ligna nei, men han andre nevnte en babyblå 245L, det hadde jo jeg... Så skulle bare si at det var lite trolig at det var samme.... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 ja, etter jeg fikk bytta motor , har den nye gått som ei gammal snekke, fusker,ettertenner osv. Trodde først det var tenninga som måtte justeres, men det var det altså ikke. Så da har jeg bestilt meg slipesett fra Oslo Sylinderservice. Siden den sugde falsk luft fra O-ringer i dyser, innsugspakning + div slanger på k-jeten som trenger slangeklemmer. Var ogsålekkasje på manifoil pakning, toppdeksel pakning. Har også kjøpt ny regreim å strammehjul, så da blir det nok orden på sakene! Legger kansje ut noen video klipp etterhvert hvis jeg får den til å gå ordentlig. Hvis det er interresse for det. Mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Har prøvd litt forskjellige locations Har tatt flere bilder også. Kan legge ut sånn etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Dårlig med komentarer:) Legger ut noen fler jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Ingen som har noen baklykter i bra stand tilsalgs? Trenger mest på høyre side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Ser blank og fin ut...snowcaps burde du få på:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg