HondoAudi Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Tittelen sier vel det meste... Noen som har dette? Hvordan funker det? Sunt eller usunt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Funker helt fint det. Kjørt med konfilter fra Green i litt over 2 år nå. Ikke hatt noen problemer i det hele tatt! Du vil nok ikke merke noe sånn effektmessig, men lyden blir ekstrem! :D Brommer godt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Funker helt fint det. Kjørt med konfilter fra Green i litt over 2 år nå. Ikke hatt noen problemer i det hele tatt! Du vil nok ikke merke noe sånn effektmessig, men lyden blir ekstrem! :D Brommer godt. Tenkte mest på lyden ja... :D hehe Kanskje jeg skal gjøre det da.. Enkelt å bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Tenkte mest på lyden ja... :D hehe Kanskje jeg skal gjøre det da.. Enkelt å bytte? Riv ut orginale luftfilter boksen og kjøp/lag en adapter til LMM'n som du setter nye filteret på. Kan være greit å kjøpe et rør slik at du får filteret litt bort fra grenrøret (blir fryktelig varmt der). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Riv ut orginale luftfilter boksen og kjøp/lag en adapter til LMM'n som du setter nye filteret på. Kan være greit å kjøpe et rør slik at du får filteret litt bort fra grenrøret (blir fryktelig varmt der). Finnes ingen tråd om dette her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 riv ut filter booksen monter filteret på slangen som går til luftfilter boksen å strips den helt inntil ytterskjemen. funker fett Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Riv ut orginale luftfilter boksen og kjøp/lag en adapter til LMM'n som du setter nye filteret på. Kan være greit å kjøpe et rør slik at du får filteret litt bort fra grenrøret (blir fryktelig varmt der). Høres greit ut dette? Du har ikke noe bilde av motorrommet ditt? Og, hvilket av disse filterene hvilket adapter passer? http://www.felgimport.no/default.asp?page=products.asp&pg=21211 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Kan sikkert ta et bilde av hvordan jeg har det. Nå husker jeg ikke hva diameteren på LMM'n er da, så du må nesten måle det for å finne riktig adapter og filter. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 riv ut filter booksen monter filteret på slangen som går til luftfilter boksen å strips den helt inntil ytterskjemen. funker fett Den slangen er for puslete til å feste noe på. Tro meg.. Gjorde det på den måten første gangen og da falt filteret av etter litt kjøring :S Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Kan sikkert ta et bilde av hvordan jeg har det. Nå husker jeg ikke hva diameteren på LMM'n er da, så du må nesten måle det for å finne riktig adapter og filter. LMM'en: Er det røret som etterhvert går inn i luftfilterboksen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 LMM'en: Er det røret som etterhvert går inn i luftfilterboksen? LMM = Luftmasse måler. Det er den sølvfarga "klumpen" som sitter ved luftfilterboksen. Er en kontakt som er festet i denne å. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 LMM = Luftmasse måler. Det er den sølvfarga "klumpen" som sitter ved luftfilterboksen. Er en kontakt som er festet i denne å. festet filteret rett på lmm jeg, funket bra det når jeg stripset den fast så den ikke hang å slang, men det blir nok mye mer holdbart slik du annbefaler han å gjøre det. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 festet filteret rett på lmm jeg, funket bra det når jeg stripset den fast så den ikke hang å slang, men det blir nok mye mer holdbart slik du annbefaler han å gjøre det. Ah, den måten går nok bra ja. Blir bare veldig varmt rett ved LMM'n desverre. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Skjønner ikke helt hvor den sølvfarga "klumpen" er henn jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Hm..min er iallefall sølvfarget :P Men uansett, det er den som sitter skrudd fast i luftfilterboksen med en kontakt i. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg