Sverre Gund Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Noen som kan hjelpe meg med hvilken type pærer som står i instrumentpanelet og klima panelet? Har bare lys på turteller nå. Står det samme type pære begge plasser? Burde jeg prøve LED/diode i stedet for vanglig pære? Vurdere å kjøpe fra lysdiode.no men passer disse? http://lysdiode.no/index.php?cPath=50 Håper noen kan hjelpe meg, jeg har ikke lyst å demontere instrument panelet for bare å ta ut pæra. Sverre Golf 3 TDI 1996 1Z Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Bytta selv pære i min igår rundt klimaanlegg og det. Der var det vertfall slike pærer http://www.creatix.se/Shop/Index.php?sArtId=TESB235 Bare at de var blanke da... Fikk tak i nye på bensinstasjonen her. Må innrømme det frister å lage til med blå dioder istedet, litt kjip den grønnfargen... =P Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Få rapport om det er noen som har prøvd eller kommer til og prøve de pærene da :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Jeg byttet ut mine hvite pærer med blåe dioder. Det blir ikke like sterkt lys, men er likevel verdt pengene. Hør med http://www.dioder.no ...Han hadde et kit til min golf 2, skal kjøpe et kitt til min nye mk3 nå snart..Du burde også vurdere alu. ringer til skivene når du først har konsollen ute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Gund Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Lekkert! Takk for hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Låner topicen din litt eg! (A) Skal til Bergen i morgen, og må da selfølgelig innom Clas Ohlson, der eg har tenkt å handle meg blå dioder/motstander til dashen og instrumentene... Hvor mange dioder/pærer trenger eg til dashen? Hadde ikkje så lyst å opne nå før eg hadde diodene og det.. Mvh Øystein Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Tror det blir mer praktisk og billigere og kjøpe dioder fra dioder.no til dette :) Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 jeg legger til et spørsmål jeg som har om interiørbelysning, hvorfor fungerer lyset på knappen til varmen i bakruta 1 av 5 ganger ? blir nesten litt glad de gangene den faktisk lyser :P noen som vet hvorfor dette skjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Dårlig pæra eller dårlig kontakt? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 hm vet ikke, sikkringen er inntakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 lyset på bakrute varmeren fusker litt hos meg også, lyser mere 4/5 hos meg men:P eller stort sett hele tiden, men slokner innimellom... Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg