Tvåførr Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hallo, dette har sikkert vert oppe tusen ganger før, men eg prøver da igjenn. Hvilke biler står dennne gearkassen i? Og hvor mye gamp tåler den? Hvor får man tak i adapterplate? Må man modifisere noe får å få den til å passe, tenker på selve festene til kassen? Og sist men ikke minst pris? MVH Vidar Åsgard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Uvisst hva det tåler av effekt, det er kjørestilen som avgjør det til slutt uansett, men 400-500 hk er det folk som kjører med. BMW med stor sekser (528 feks, er litt usikker på hvilke) og Opel Senator/Monza 3.0. Adapterplate får du på http://www.klracing.se Det har vært tråder de siste dagene om det her og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Biler som har disse kassene orginalt er ikke å oppdrive lengre... iallefall nesten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hvilke modell sitter de i, gammel eller ny 5 serie? E38 e46? http://www.koed.dk har jo masse kansk, og en hayg med girkasser men hvet ikke hvilke modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 528 e28 bla.. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Gammel gammel 80-tall 5-serie :) E28 e det vel, æ som e så stø på denne den.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 E28 528 og større ja.og evt 7 serie Jeg har personlig sikkert sett under 200 slike biler på diverse skroter. Etter 81 så sitter det iallefall ikke noen slike kasser i noen biler bortsett ifra m535 og e30m3. Skaffa ei e28 528 kasse nå nylig til en bekjent,det var en 82 modell,fast kåpe på den.. Det er nå min erfaring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Rimelig sikker på at min 82mod. 528i har løst clutchhus altså! Mener det er org. kassa som står i den.. men det er også bytta motor til 81mod.735i motor da hmmmm... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Rimelig sikker på at min 82mod. 528i har løst clutchhus altså! Mener det er org. kassa som står i den.. men det er også bytta motor til 81mod.735i motor da hmmmm... :) Kan så godt være,men den jeg fikk i hadde fast kåpe. og det var en 82 mod. På diverse turne`er på svenske skroter osv har jeg bestandig sett over utvalget av girkasser... Og etter 81 har jeg aldrig sett noen kasse med løs kåpe,iallefall ikke i 528. Har kommet over et par 265 kasser av rett typen også, med de har bestandig vært montert i ombygde biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hvor er de beste plassene å lette etter disse kassene? Orker ikke reise til sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg