2+2=quattro Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 I bmw'en til fadern er det ikke oppført hvilken effekt den har, altså i ruten til effekt i vognkortet står det ingenting. betyr det at det er fritt fram, (et lite smutt hull)? dette er kansje opplagt men jeg lurer på dette. takker for konstruktive svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Ikke noe smutthull, datamaskinene til BT har litt mer enn vi vet selv om bilene. Ser du i riktig del..? Del 2 har det med å ikke vise effekt. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 I bmw'en til fadern er det ikke oppført hvilken effekt den har,altså i ruten til effekt i vognkortet står det ingenting. betyr det at det er fritt fram, (et lite smutt hull)? dette er kansje opplagt men jeg lurer på dette. takker for konstruktive svar. i vognkortet til en av bila mine (husker ikke helt hvem) så har dem skrevet kubikken i effekt feltet å ikke skrevet noe i kubikkfeltet.. men det betyr jo ikke at jeg kan trimme opp bilen med 2000hk... biltilsynet er vanskelige, og så har dem alltid rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 En venn har en gammel Dodge Dart 67 mod som hadde rekkesekser. I vognkortet står det ingen ting om motor ikke kubikk eller hk eller kw. Den bilen trengte ny motor så en big block V8 (440ci)er på vei nedi den bilen. Egentlig trenger vel ikke han vise den ombygnigen da vognkortet ikke sier noe om motoren?:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2+2=quattro Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 bilen som er en 520i med rekkesekser, har heller ikke oppført kubikk. vognkortet er av gammel type (kun en del). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Spiller vel ingen rolle om det står i vognkortet eller ikke. Det tar ca 1 min å finne ut hvilken motor/effekt bilen er levert med orginalt ifra fabrikk.. Og alle ombygginger skal vel være innskrevet i vognkortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg