volvoticc Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 lurer på ny dump ventil. har noen gode forslag til en med tøff lyd? vil ikke ha en sånn en med bare "fise" lyd da. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Denne kjøpte jeg. er ikke montert enda da. Men må flytte lmm på trykksida for å bruke den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 hmh, ser ut som et godt valg;) lmm kan jo bare være der den er med den der:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 780en har TurboXS dump, den lager MYE lyd (er en sånn uten trakter, bare åpne hull, ikke resirk). PSSSCH lyd bare.. Men om man slipper gassen rolig, så får man en kombinasjon av turbo-brems (ptrrrr) og den pssschh.. ptrrssschh Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 lurer på ny dump ventil. har noen gode forslag til en med tøff lyd? vil ikke ha en sånn en med bare "fise" lyd da. =) Hvis det bare er fiselyd så må det vel helst kalles prompventil,og det er noe helt annet! :) Jeg kjører med Turbosmart Veeport som har justerbar fjær og grei lyd.. Nokså dyr da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Jeg kjørte med turboxs type ett eller annet før. Var i allefall med masse runde hull rundt. Den hadde en høy og etterhvert ganske irriterende lyd. Kjører nå med en Greddy type rs dump, den liker jeg. Ikke så altfor høy lyd, men fortsatt ålreit. Justerbart fjærtrykk og mulighet for å kjøre resirk... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 hmh, ser ut som et godt valg;) lmm kan jo bare være der den er med den der:D Denne dumpeventilen har ikke resirkulering derfor lmm på trykk sida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan.v Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 turbosmart supersonic. råeste dumpen som sier poff etter min mening Siter MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284 Volvo Performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 samme hvordan ventil det er bare du kan fjerne trakta å sette på et rør med traktor lokk oppå, med hull igjennom panseret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 samme hvordan ventil det er bare du kan fjerne trakta å sette på et rør med traktor lokk oppå, med hull igjennom panseret... Og hvorfor det? For at du skal kunne døtte mannegrevlingen din nedpå og kjøre trykk i den ute å lokke opp panseret? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Og hvorfor det? For at du skal kunne døtte mannegrevlingen din nedpå og kjøre trykk i den ute å lokke opp panseret? hmm.. du hadde jo en bedre begrunnelse enn meg.. jeg syntes det er kult med traktorlokk på dumpen fordi da blir det ultimate harry... først en skikkelig teit lyd å så lyden av en traktorlokk som klapper igjenn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Beste er vel å kjøre resirk... Lite lyd... Ingen vits i å ha masse dritt som tilsier wolla schpaa masse motor, men så har en egentlig bare kobla dumpen på varmeaparatet og sitter og skrur vifta av og på.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Beste er vel å kjøre resirk... Lite lyd...Ingen vits i å ha masse dritt som tilsier wolla schpaa masse motor, men så har en egentlig bare kobla dumpen på varmeaparatet og sitter og skrur vifta av og på.. å faen er det sånn folk får den fæle poppe lyden.. så da har jeg montert turbo for ingenting?!?!? men som man vet, dem som ikke har det i buksa, har det i garasjen.. og alle dyr har parringsrop, mens vi som har en liten bussemann kuk, kjører med åpen dumpventil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg