kimruben Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 noen som vet hvilke olje jeg skal bruke på roveren min, det er en rover 620ti? da tenker jeg på om det er helsyntetisk, delsyntetisk eller mineral? Siter bil/er: - 2000 vw passat 1.8t highline - 1996 rover 620ti - 1989 vw golf 2 1.8L - 1987 ford granada 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 noen som vet hvilke olje jeg skal bruke på roveren min, det er en rover 620ti? da tenker jeg på om det er helsyntetisk, delsyntetisk eller mineral? Hmmmm... En som kaller seg granadaboy med VW-logo og som har trøbbel med Rover er et typisk tilfelle for oss i Flåklypa Racing Team :) Men tilbake til olja. Jeg vil jo gjerne benytte anledningen til å slå et slag for syntetisk olje. Den er best på alle punkter med unntak av pris. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 har brukt magnatec helsyntetisk på begge mine 620ti'er, funket glimmers :) girolje så bør du absolutt skaffe deg MTF94 olje fra rover. tror det var honda som har laget en tilsvarende olje, men husker ikke navnet på den :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg