Gå til innhold

KRB med S1 rørramme replikat

Ranger emnet


EyeLid

Anbefalte innlegg

Vel, effekten kan du vel egentlig ikke være skuffet over? Kai sier selv han aldri har kjørt med fler gamp på bane før. Og bilen syntes da jeg er meget pen egentlig. Litt forskjell på smak men. Ser også i virkligheten at den er velbygd. Kai satset jo hardt med denne i helga, fikk den ut i noe sladd på lørdag hvertfall, men er liksom ikke letteste bil å sladde med. Men motoren røk, så fikk ikke kjørt mye på lørdag.

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Som sagt, enten var det kjøringa eller motoren som var feil, gikk hvertfall ikke så fort de gangene jeg så han på lørdag :)

En bil med såpass effekt som han sier og viser til, og med såpass understell og vekt, burde jo nesten flydd :P

når jeg så han, ble han forbikjørt av en rekke biler.

- Mazda 323F '96 JDM

- Mercedes 250CE '71

- Zuki trailbil '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen så ut til å være veldig vanskelig å kjøre.

Jeg stod i langsvingen når han kjørte ut ca. kl 10 på lørdag.

Prøvde å slædde men mistet kontrollen og havnet i sandfella så både plast, strips, glassfiber, papp, strikk, spakkel og penger sprutet av bilen.

I forhold til de to andre S1 replikaene som var der denne helgen ser den jo ikke ut.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes faktisk bilen så veldig pen ut før han skulle sladde å kjørte ut å sånt.

Han bruker bilen hvertfall, som denne er bygget for:)

 

Forresten, det skal ikke være en S1 Replica. Selv om ser slik ut å man tror det, han har bevist gjort den annerledes med å bredde den sinnsykt. Ja, hadde nok vært penere med S1 bredding bare.

 

Han fikk vel et motorhavari på lørdag, så mulig derfor den gikk dårlig etter det. Vet ikke mere jeg.

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår