Gå til innhold

Bilmessen på Lillestrøm 7-11 november

Ranger emnet


noldeeus

Anbefalte innlegg

Det skal altså være messen Bil07 på Lillestrøm fra onsdag neste uke. Leser på siden dems at det skal være Norges største bilmesse. Kanskje ikke så rart med tanke på at de bilmessene som har vært, har holdt et heller labert nivå her i Norge. Jeg gleder meg ihvertfall. Skal ta med meg kamera og ta noen bilder tenkte jeg.

 

Noen andre som skal dit eller?

Noen barn er brune som et nystekt brø'

Noen barn er gule og noen barn er rø'

Noen barn er hvite, noen nesten blå.

Meget er forskjellig - men det er utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepps. Jeg skal innover da :)

 

Drar inn i morgen for å se litt. Blir spennende og jeg gleder meg til å se bla felgimport. :)

 

I morgen? har de åpent da?

Noen barn er brune som et nystekt brø'

Noen barn er gule og noen barn er rø'

Noen barn er hvite, noen nesten blå.

Meget er forskjellig - men det er utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde spradet rundt på messa med forumnickene våre på et skilt over høyre brystlomme...

 

Det var faktisk en veldig god idé :)

 

Når tenkte folket å dra da? Selv tenker jeg det blir neste helg..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm Pioneer Bilstereo...Der sier du noe. De må jeg få med meg.

 

Siden folk virket litt interessert i å se hvem bilforumet folkene er, hva med en "official bilforumet dag" ? :)

 

For min del dreier det seg om enten fredag eller lørdag. (1900 på lørdag også er det vel 2100 på hverdagene mener jeg det sto så fredag er også en fin fin dag etter jobb for min del.)

 

Kjenner svært få / ingen av dere her inne, så hvis det blir "skiltbelysning" på oss, så kom bortom å si hei da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel en tur på lørdag tenker jeg. Og rekker jeg ikke over alt så må det bli en ny tur på søndag.

 

På tide at Bilforumets ledelse tar ansvar og arrangerer en samlingsstund på store stå, siste indre eller messanin D (eller hvor pokkern man har samlingsstunder på varemessa) for oss brukere av bravo foxtrot (BF for de som ikke har det fonetiske alfabet i ryggmargen).

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår