magnul Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Jeg synes at den mest åpenbare løsningen på problemet er å lære seg å snu bilen. Da slipper man å rygge hjem fra jobb. Det enkle er ofte det beste. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Å rygge noe særlig fortere enn 50 km/t er ikke noe særlig vet jeg..... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 er vel noen gammle volvo kasser som har 3 gear og vende gear? Ja, og det vendegiret kalles revers... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 hoho.. mente som etter at du hadde satt den i Vende gear da hadde 3gear bak over og Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 hoho.. mente som etter at du hadde satt den i Vende gear da hadde 3gear bak over og Hvilke girkasser skulle det være? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 veit ikke sikkert men vi mente den kom fra en tidlig pv el no sånt. kan sef også være en volvo traktor el no sånt fikk den med en toyota starlet med mitshubishi pajero 2,6l bensin motor i en bilcross bil.kjøpt på bud på midten av 90 tallet Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 lag en patent so du snur girkassa Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 lag en patent so du snur girkassa Jeg foreslår å anskaffe ei boble. Så løfter man bare karosseriet og setter det bak fram på bunnplata hver gang man ønsker å rygge fort... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 For å gi ett seriøst svar på ett useriøst innlegg (håper jeg i det minste), så er det nærmeste du kommer en personbil med flere gir i revers, er en gammel am-car heavy-duty pickup med split bakaksling. Men du får tvilsomt mer toppfart av dette, med mindre du har veldig store dekk på bilen :D Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 For å gi ett seriøst svar på ett useriøst innlegg (håper jeg i det minste), så er det nærmeste du kommer en personbil med flere gir i revers, er en gammel am-car heavy-duty pickup med split bakaksling. Men du får tvilsomt mer toppfart av dette, med mindre du har veldig store dekk på bilen :D Jeg har en gammel Volvo lastebil med såkalt Norrlandsväxel i bakakselen. Om denne funker i revers er jeg usikker på, men den har til hensikt å øke trekkraften, ikke øke topphastigheten. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd det var buskmann som laget denne topicen Hadde du enn hatt like rett på lottoen! En trenger ikke flere gir bakover, du må bare kunne snu^^ Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Jeg har en gammel Volvo lastebil med såkalt Norrlandsväxel i bakakselen. Om denne funker i revers er jeg usikker på, men den har til hensikt å øke trekkraften, ikke øke topphastigheten. Har du store nok hjul til at det blir upraktisk til å ta av i "høygir" så øker den toppfarten :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd det var buskmann som laget denne topicen Flåklypa Racing Team ved styreformann Felgen har kommet til at det er Buskmann som er Dovrebanen og omvendt. De representer begge Harrypolitiet, hverfall inntil nylig hvor Buskmann heller er "Banned". Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Har du store nok hjul til at det blir upraktisk til å ta av i "høygir" så øker den toppfarten :) Den øker ikke toppfarten i forhold til en normal bakaksel uansett hjulstørrelse. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 lavere utveksling på bak aksel da? altså, går fortere generelt på alle gir.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg