Gå til innhold

Vant jeg eller?

Ranger emnet


Snowx

Anbefalte innlegg

Stemmer det! Mess knuste bilen sin bra, og han bygde den opp igjen?

 

Jeg så at det ville ta meg for mye tid å fikse den selvom det var en norsk registret. Kjøpte en ny norsk regga. Faktisk to nye norsk regga rx7er :)

 

Her er jeg nå

 

felg18.jpg?t=1206979887

DSC00135.jpg?t=1206979928

 

_LITT_ rotete garasje på bildene... Bilen er klar 13. april (License day @ Gardermoen)

 

Sindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Undskyld, men hvordan har dere råd til å vrake bilene på banen slik, og fortsette i gamet? Er vel gjeld på noen av dissa bilene også.. Har selv tenkt å begynne, men må vente litt til jeg har råd til f.eks S14a, som forøvrig skal være norskregistrert og bruksbil. Det er vel mulig ?

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undskyld, men hvordan har dere råd til å vrake bilene på banen slik, og fortsette i gamet? Er vel gjeld på noen av dissa bilene også.. Har selv tenkt å begynne, men må vente litt til jeg har råd til f.eks S14a, som forøvrig skal være norskregistrert og bruksbil. Det er vel mulig ?

 

De fleste bilene er bare momset, eller i Sindre's tilfelle ganske billig. RX7 FC er ikke veldig dyrt i Norge, ihvertfall ikke hvis du bare trenger skallet.

 

Så du planlegger S14A driftebruksbil ja... Det har vel ca samtlige i driftemiljøet prøvd jeg på, men alle har endt opp med uregga bil på henger. Det er det mest fornuftige, ikke minst fordi du ikke får med deg mange hjula i en S14 når du skal på treff, men også fordi du kan rase motor, skrote, eller rett og slett gå tom for dekk veldig fort og ikke klare turen hjem:P

 

Jeg kan aldri se at noen skal klare det på et fornuftig nivå, uten en meget god lønning ihvertfall...

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som Razer sier.

Jeg har også som prinsipp å ikke ta opp lån på forbruksvarer(her; driftebiler). Det er dumt for en eller annen gang kan det gå gæli.

Jeg har aldri betalt mer enn 30 000kr for en norskregga rx7 FC (hatt 4stk nå) så sånn sett er det ikke store kostnaden. Ikke for det.. det koster å kræsje. Alt i front av bilen ble most + at jeg måtte lakkere osv på nytt. Heldigvis klarer man somregel å redde mye av delene som koster!

 

Skal du begynne med drifting og ha norske skilt bør du starte med noe billigere enn s14a!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår