Ja__9 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Hei! Har en ford sierra 2.9i GLS.. når jeg slipper gassen og trykker den ned igjen er det ett rykk og ett dunk bak en plass før den tumler seg videre.. kan det være mellomakslingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Det kan være slik det bruker å være på gamle forder... slakke i girkasse slakke i mellomakselkryss slakke i diff slakke i 4x drivknuter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PushDown Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 har samme problemet i min 2,9i. Skal prøve og bytte indre drivknutene først! Funnet ut hva det kan være med din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Det er ikke verre enn at man jekker opp bakenden, legger seg under og vrir og sliter litt i drivverket. Da ser du fort hvor det er slakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Det er ikke verre enn at man jekker opp bakenden, legger seg under og vrir og sliter litt i drivverket. Da ser du fort hvor det er slakke. da er det nok mellomakslingen.. alt er passe løst :p finner samme dunkelyden når jeg vrir på det, er faktisk en halv runde slark her :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg