craxz Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Morsans Elantra er lite samarbeidsvillig for tiden, vil rett å slett ikke starte, har gnist på pluggene, men dårligere på sylinder 1 og 2, har sjekket kablene, disse er ok, de er også nye i vår, ellers så er de slik at bilen nesten starter. Bilen har ikke fordeler men 2 tennkoiler, en for sylinder 1 og 3 og en for sylinder 2 og 4, derfor synes jeg det er fantastisk merkelig at det er dårlig gnist på sylinder 1 og 2.. Noen som har vært borti noe lignende, eller har noen tips? er forresten en 1.6 GLS DOHC.. Siter - Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 ville kansje sjekka den startsperre kontakten som sitter på clutchpedalen. Om det er en slik på denne da:p Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craxz Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Om denne hadde vært ødelagt ville vel ikke startmotoren gått rundt heller? Siter - Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 siden gjennomsnitts levetid på en hyundai er omtrent 10 år, så er vel denne ferdig. du har nok en el.feil, sjekk alle punkter fra batteri til tennplugg med et voltmeter, så finner du sikkert et dårlig punkt! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craxz Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Takk for det, har vel en liten jobb foran meg da, med tanke på at mor skrur pent lite bil.. Siter - Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg