VW G3 TDK Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 I dag oppdaget jeg vann i bagasjerommet på min audi 90. Så lurer på om noen har vært borti dette? har merket litt fukt før men ikke mer enn det, nå var det nesten søledam nedi. Så hvor kommer dette fra, er det fra de gummitroppene i bunnen av bagasjerommet eller? mvh kim Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Mye mulig at pakningene dine er gåen.. For vannet fra tak, bakrute og slikt retter inn hvor hengslene til bakluken er og ut med baklyktene/ned i bakfanger.. Så kan være at de pakningene rundt "kanalene" er gåen.. det er det som er på kanten av " bagasjeroms hullet er" uff er dårlig å forklare.. håper du forstod ellers kan jeg stikke ut å knipse et bilde eller noe.. :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Baklyktene kan også slippe inn litt.... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urquattro-island Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 sikkert baklyktene dine, maatte fikse mine her for noen dager siden, brukte litt "tyggis" kit og vips ingen mere, blöte i bagasjerommet:partyon: Siter 4Rings to rule them all!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 takker for svar.. skal sjekke dette nærmere.. hadde bilen i vaskemaskin for noen dagen siden så kan være det.. mener jeg skjekket pakningene rundt bagasjerommet og de så hele ut, men mulig det kan være baklyktene ja.. Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg