Gå til innhold

Hvordan lage oppblåste pitabrød?

Ranger emnet


Håkon A

Anbefalte innlegg

må si jeg aldri har smakt noen bedre kebab enn på Kebab Grill i Porsgrunn!^^

 

Ellers er skikkelig hjemmelaga burger digg, noe sånn evil-twin lager;D Men får mye godt ute å... MEN MEGA PIZZA i Haugesund er det værste jeg har smakt! sikker på alt det der ikke har gått ut på dato... FYSJ!

 

Noen fra haugesund som har eti der? Tror det het mega pizza:P

 

 

sant! :D konge mat der..

MTech2Sterlingsilber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg aldri har smakt noen bedre kebab enn på Kebab Grill i Porsgrunn!^^

 

Da må Kebab Grill i Porsgrunn være det eneste stedet du har spist kebab, for den kebaben de selger der, smaker skikkelig ræva. Hvis man på død og liv må ha kebab i Grenland-området, bør man ta turen til Jerusalem i Skien. Generelt suger nemlig kebabsjappene der, da bør man heller gå for saftige burgere ved de mer etablerte gatekjøkkenene.

 

Skal man ha kebab i Oslo-området, er det Bislett Kebab eller den kebabsjappa på Helsfyr (som jeg ikke husker navnet på) som gjelder.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må Kebab Grill i Porsgrunn være det eneste stedet du har spist kebab, for den kebaben de selger der, smaker skikkelig ræva. Hvis man på død og liv må ha kebab i Grenland-området, bør man ta turen til Jerusalem i Skien. Generelt suger nemlig kebabsjappene der, da bør man heller gå for saftige burgere ved de mer etablerte gatekjøkkenene.

 

Skal man ha kebab i Oslo-området, er det Bislett Kebab eller den kebabsjappa på Helsfyr (som jeg ikke husker navnet på) som gjelder.

 

spist mange andre plasser skal jeg si deg! hehe... Den faller best hos meg iallefall! Nå er jo alle mennesker forskjellige!

 

Har forresten ikke smakt ræv, så veit ikke om jeg kan sammenligne kebaben med deg.

 

En som ikke er noe god er Jacob`s... er kebab med ketshup og mais det. ÆSJ!

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår