Gå til innhold

Ny jobb?

Ranger emnet


hyys84

Anbefalte innlegg

Bare hold dere unna Personalhuset (hvert fall avdeling Lillestrøm) har ingen god erfaring med den møkka der!

Hadde jobb gjennom dem 1,5 uker og fikk beskjed en fredag om at de ikke hadde jobb til meg den kommende uka.. I tillegg skulle de liksom følge opp om det kom noen nye jobber som passa til CV'n jeg la inn, men det gjør de ikke.

 

Vikarbyråer generelt er noe jeg stiller meg skeptisk til, siden de ikke kan garantere fast jobb..

 

Selv har jeg kun generell studiekompetanse, men kan visst få ok betalt jobb på lager med mulighet for en del overtid osv.

Er det jeg søker etter nå hvert fall. Har bare jobba halvannen uke på lager, men sånne jobber anbefales =)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg jobber på bauhaus liertoppen, det er egentlig veldig greit.

Er selger på verktøy/maskiner og jernvare avdelingen, er ansatt som 33% arbeider, men f.eks i går ringte jeg sjefen for å spørre om å jobbe mer, da fikk jeg 28t ekstra bare de nærmeste ukedagene :)

Grunnlønna mi er vel på ca 7000 brutto, men pleier å bli ca det tredobbelte.

 

Poenget mitt var vel at det skal åpne bauhaus like utenfor Oslo snart/etterhvert, og de har begynt å søke etter medarbeidere.

Og de trenger MANGE folk

Nissan Micra K12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble stresset av mor til å gå på almennfag på VGS.

 

Jeg sleit meg gjenom det, selv om det var en dans.

 

Jeg reiste på folkehøyskole fordi jeg ikke visste hva jeg ville

etter VGS.

 

Jeg reiste i militæret etter folkehøyskolen, fordi jeg ikke visste hva jeg ville.

 

Jeg studerte pedagogikk etter militæret, fordi jeg ikke visste hva jeg ville.

 

Nå gidder jeg rett og slett ikke bruke mer studielån på utdanning, når jeg uansett ikke er motivert til å utdanne meg akkurat nå!

 

Jeg jobber nå fulltid som vekter. Sitter forran denne Pc'en 7 timer hver dag og kjeder livet av meg! Gjør ingenting og jeg føler jeg rotner bort! Feit blir jeg også.

 

Jeg har i det siste tenkt på muligheter for å få meg en annen jobb. Om det er bilklargjører, lagerarbeider\truckfører.

 

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg vil ut og være litt aktiv og tjene litt bedre penger!

 

Hvis firmaet ditt har en mobilavdeling så burde du prøve der. Regner med du er stasj siden du sitter så mye på ræva som du sier. Er selv mobilvekter og får GOD trim på jobben. På den ruta jeg kjører går man vistnok ca. 2 mil hver natt, kjører mye rundt i firmabil, egentlig skjeldent at det skjer noe særlig så det blir stortsett aktivering av alarmer, låsing av dører og vinduer, ogmat på tappen. Veldig grei jobb.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble stresset av mor til å gå på almennfag på VGS.

 

Jeg sleit meg gjenom det, selv om det var en dans.

 

Jeg reiste på folkehøyskole fordi jeg ikke visste hva jeg ville

etter VGS.

 

Jeg reiste i militæret etter folkehøyskolen, fordi jeg ikke visste hva jeg ville.

 

Jeg studerte pedagogikk etter militæret, fordi jeg ikke visste hva jeg ville.

 

Nå gidder jeg rett og slett ikke bruke mer studielån på utdanning, når jeg uansett ikke er motivert til å utdanne meg akkurat nå!

 

Jeg jobber nå fulltid som vekter. Sitter forran denne Pc'en 7 timer hver dag og kjeder livet av meg! Gjør ingenting og jeg føler jeg rotner bort! Feit blir jeg også.

 

Jeg har i det siste tenkt på muligheter for å få meg en annen jobb. Om det er bilklargjører, lagerarbeider\truckfører.

 

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg vil ut og være litt aktiv og tjene litt bedre penger!

 

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men dersom du ikke er for gammel: søk befalsskolen. Kjip betaling det første året (men du får jo alt du trenger, så det eneste du trenger å kjøpe sjæl er godteri og barbersaker), men etter det har du gode muligheter for å komme deg ut litt ut, være aktiv og tjene svært gode penger...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis trynet i diverse bedrifter å jobb som faen...

 

jeg har 2 år med elektro på vgs, 3 år som elektrikker å nå 1 år som lakkerer... for et år siden hadde jeg aldri tatt i ei lakksprøyte.. men jeg fikk 1 måned på å vise at jeg kunne jobbe.. å nå har har jeg det problemet at det er flere bedrifter som vil stjele meg..

 

beste jobb tilbud jeg har fått hittil er egenfirmabil, med laptop, firmatelefon, og 600000 i året.. men nei.

har det veldig bra der jeg er nå.. arbeidsmiljø er viktigst.. ikke penger.. jobbe inne hele året, holde på med biler, preike shit med kolegaer, drikke kaffe..

 

tenk igjennom hva som er interessant å jobbe med. jo mer variert arbeid jo mindre er sjansen for at du blir lei.

adlyd sjefen for hvert ord han sier, hans ord = din lov.

fravær syntes jeg ikke er greit. (har bare 3 timer frvær eller no i løpet av det siste året)

ikke vent på å få en oppgave, finn den selv!

 

forsøk disse tipsene.. er du flink er det fri bar på julebordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis trynet i diverse bedrifter å jobb som faen...

 

jeg har 2 år med elektro på vgs, 3 år som elektrikker å nå 1 år som lakkerer... for et år siden hadde jeg aldri tatt i ei lakksprøyte.. men jeg fikk 1 måned på å vise at jeg kunne jobbe.. å nå har har jeg det problemet at det er flere bedrifter som vil stjele meg..

 

beste jobb tilbud jeg har fått hittil er egenfirmabil, med laptop, firmatelefon, og 600000 i året.. men nei.

har det veldig bra der jeg er nå.. arbeidsmiljø er viktigst.. ikke penger.. jobbe inne hele året, holde på med biler, preike shit med kolegaer, drikke kaffe..

 

tenk igjennom hva som er interessant å jobbe med. jo mer variert arbeid jo mindre er sjansen for at du blir lei.

adlyd sjefen for hvert ord han sier, hans ord = din lov.

fravær syntes jeg ikke er greit. (har bare 3 timer frvær eller no i løpet av det siste året)

ikke vent på å få en oppgave, finn den selv!

 

forsøk disse tipsene.. er du flink er det fri bar på julebordet.

 

kjempetrivelig at du har det såpass bra på jobb! :D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kombinere arbeidsmiljø og godt betalt ;) det tror jeg man ikke finner..

 

et yrke som er å skrape flaks lodd kanskje :P ell tippe.

 

men dagene blir lettere når man også smiler av arbeidet og trives.. ekke noe gøy med bare piss og kjefting hele dagen men bra betalt. trives ikke så godt da tror jeg men pengene som er holdbarheten der

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår