jimmen Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 hei.. jeg trenger litt å se hvordan golfen min blir om noen kan hjelpe meg? :) disse felgene : http://thansen.dk/products.asp?c=1375078811&n=2095208667 men på bildet av golfen min er det ikke montert noe senkesett eller slikt, men kan noen senke den litt for meg og? :P er senka 40 nå da. de felgene, senking, litt mørkere lykter bak og RØD lakkert! ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phjott Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Post på rett plass og ta et ordentlig bilde, så kanskje du får hjelp. Siter 92" Mitsubishi Colt 1,8 GTi - Skal selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Post på rett plass og ta et ordentlig bilde, så kanskje du får hjelp. beklager, er ny her. har hatt bruker lenge men har sjeldent vært her! ;) nytt bilde skal også bli tatt! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg