Gå til innhold

MIN CORRADO RSR ( kusma )

Ranger emnet


Dans2ur

Anbefalte innlegg

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som har no forslag på hva jeg skal gjøre.tydeligvis er det lekasje i varmeregisteret.det dugger som Fxxx i bilen å i går begynte det faktisk å ryke fra de hullene som nede langs frontruta

 

Har hatt samme problem, kjøpte et helt nytt varmeregister som jeg har stående. Om du trenger så får du si ifra på PM.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

det er den plata du setter mellom oljefilter og den eksisterende kjøleren eller oljefilter-braketten hvis du fjerer den orginale kjøleren.

 

det er den som leder olje til og fra den eksterne kjøleren.

og hvis det ikke er termostat på denne så kan det være at motoren din bruker veldig lang tid til å bli varm, mens med en termostat så leder den olje kun ut til den eksterne kjøleren når den når en viss tempereatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jekka opp bilen i dag for å finne ut av noen ting.fangern skulle av uansett for den har sprekt.

 

har hatt store problemer med for høy olje temp i lengre tid nå uten å ha hatt tid til å finne no ut av det.

fikk av frontfangern i stad å det var jo et lite hyggelig syn under å innimellom der da,tror jeg.

er det noen som veit å kan hjelpe med disse bildene å prøve å forstå dem.

 

den midterste muttern var langt ute å den går ikke ann å skru inn igjen av en eller annen merkelig grunn.

men på den andre siden så var det ikke no muttern i det hele tatt.hehe.

aner ikke hvor lang tid jeg har kjørt med det her men det må ha vært en god stund.la merke til at et slags stål rør formet som en u U på en måte hadde fått seg en skikkelig trøkk å var vel mer eller mindre most å det lå olje rundt om kring der.

cellphone_1208792930.jpg

cellphone_1208792978.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår