Lynet Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Har en 97 mod audi a4 1.8tq. Monterte åpent luftfilter fra K&N og etter det vil liksom ikke turboen lade. Kjennes ut som en bil uten turbo. Er det noen som har peiling hva det kan være. :web Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Tatt livet av LMM'n kanskje.. Prøv å koble fra den og se om den går like dårlig/dårligere da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynet Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Skal det ikke være mulig å skifte til åpent filter uten at LMM blir ødelagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Går som regel bra, men av og til kan man være uheldig. Som sagt så er det bare å koble fra LMM'n for å finne ut om den er ødelagt eller ei. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynet Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 koblet fra LMM, men kunne ikke merke nå forskjell. Gikk likedan med LMM tilkoblet som ikke tilkoblet. Er vel ødelagt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Fare for det da ja. Får prøve å rense den eller dra ned på Audi og bytte den. De tar som regel imot den gamle slik at den nye ikke blir så dyr. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynet Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Hei igjen Har vært på verksted med bilen, fikk skiftet LMM men den va tydeligvis ikke gåen. Bilen ble ikke bedre. Har montert turbotrykksmåler i mellomtiden for å sjekke hvordan trykk jeg har. Når bilen står å bakker eller kjører sakte viser måleren nesten -1 og når jeg gir på ladde den kun 0,2 bar. Er det noen som vet ka det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpmind Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Hvis ladetrykksmåleren er montert riktig ( På lavtrykksiden i innsuget ) så skal den gi fra -4 til -6 bar i vakum på tomgang. Og skal vel gi opp til 0.5-0.6 bar over atmosfære på en orginal motor :-) Kan være turbotrykksleksasje eller gåen N95 (Magnetventil) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynet Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Da var bilen i orden. Visste seg å være ledningsbrudd i ledninga til magnetventilen. Takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Hvis ladetrykksmåleren er montert riktig ( På lavtrykksiden i innsuget ) så skal den gi fra -4 til -6 bar i vakum på tomgang.Og skal vel gi opp til 0.5-0.6 bar over atmosfære på en orginal motor :-) Kan være turbotrykksleksasje eller gåen N95 (Magnetventil) ? Wow -6 er MYE vakum ass! Hadde maks 0.9 på cosworthen Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.