Dans2ur Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Er litt usikker på hvor å hvordan man monterer en isv (bypass ventil) på min G60. er det noen som har gjort detta før som kan gi meg en kort leksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Du ser det på bildet. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Takk Er det den klompen som sitter på toppen der som det ser ut som en slags kobling som går inn eller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Nei. ISV er den ventilen du ser rett ovenfor VW merket midt på toppdekselet. Slangen går fra den og til et t-stykke på innsugsrøret. Den klumpen du ser til høyre på toppdekselet er filteret for veivhusventilasjon. Slangen fra den går til g-laderen. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 ok. for jeg kjøpte en isv ventil(som forhindrer ladetrykkstap hos SS tuning. men den klompen jeg har fått med ligner ikke på den som er på bildet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Det der er en enveisventil som hindrer overtrykksluften å gå igjennom ISV. Den monterer du på slangen, etter isv. Det er bare å kappe å sette inn. Den kosta sikkert noen kr den der.... Min løsning er gratis. I tillegg har jeg sett en løsning med å sette inn en enveisventil fra bremsekraftforsterker. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 viste ikke at det gikk ann å fikse det gratis jeg.har ikke så mye peiling på G60 ennå jeg men jeg lærer sikkert etter hvert. Det der er en enveisventil som hindrer overtrykksluften å gå igjennom ISV.Den monterer du på slangen, etter isv. Det er bare å kappe å sette inn. Den kosta sikkert noen kr den der.... Min løsning er gratis. I tillegg har jeg sett en løsning med å sette inn en enveisventil fra bremsekraftforsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Man lærer så lenge man lever.... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 isv-ventil er bortkastede penger imho Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg