hist Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Tenkte jeg skulle gi dere en liten nøtt... I Autofil står det under kategorien 'autofil'; Såååå søøøøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Den ble bedre slik.... Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 en Daewoo av et eller annet slag.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Om nøtten er å finne ut merket er det en Daewoo Matiz eller skulle du bare vise Photoshoppinga? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 like søt som en nyfødt rødsprengt beibi som dingler i strengen. Jeg har en nøtteknekker jeg tror jeg skal få rundt den bilen der, og klemme litt hardt på. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chanell Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Det er den grelleste bilen jeg har sett på leeeenge.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 naboen har en sånn en. :P Praktisk bil. Bruker nesten ikke bensin og tar liten plass. Men for et utseende da mann. :P Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 SØT! *kosepå* lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Slimline Om nøtten er å finne ut merket er det en Daewoo Matiz eller skulle du bare vise Photoshoppinga? Vel, dette er Photoshop forumet. Hva trur du? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Det er en Daewoo Matiz. Jeg hadde en slik bil som leiebil i Hellas i høst. Det var en enda mindre og enklere utgave enn de som selges her hjemme, selv om bilen var helt ny og bare gått 300 km. 800 cc 3 sylindret motor, IKKE Airbags Ikke ABS ikke servostyring og - drinkkeholderne i konsollen foran girspaken var av forskjellig størrelse - uten at du så forskjell... I den ene gikk en colaboks - litt romslig sånn at den veltet hele tiden, - i den andre gikk colaboksen akkurat IKKE nedi... og neppe verdens mest kollisjonssikre bil heller..... gøøh. Knut Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Likte fargen på denne jeg... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Må vell legge ved min verson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bravo Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Prøvde meg på en Matiz jeg også siden den var laget før, men et annet bilde. Ikke helt fornøyd med angel eyes men det for gå! Jeg er hekta på å modde! Da var speila byttet! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 å fy faen..se på modden min a:D :D :D denne er gammel den..værste av alt er at jeg var dritstolr av den:D :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg