sYmpoZiuM Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 å herregud for en sykt deilig bakfanger! hvor fant du den? ebay? Flotte felger du har sett på der! Men de er vel ufattelig dyre? fant fangeren på ebay ja, tror faktisk jeg bestiller den:) vet ikke prisen helt på felgene, men skal nok alltids få råd til dem:) har jo en bil til salgs:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 handlet meg speildeksler på bullshit bildeler. de passet selvfølgelig ikke, + jeg tror faktisk jeg betalte 2 ganger for de! folk som har kjøpt speildeksler på bullshit bildeler, hvordan var de? var det sånne som skulle limes frampå speilene? de til 300kr altså. Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 handlet meg speildeksler på bullshit bildeler.de passet selvfølgelig ikke, + jeg tror faktisk jeg betalte 2 ganger for de! folk som har kjøpt speildeksler på bullshit bildeler, hvordan var de? var det sånne som skulle limes frampå speilene? de til 300kr altså. du har sikkert hørt det før men mine hadde dårli passform:( Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 du har sikkert hørt det før men mine hadde dårli passform:( "lime deksler" eller "bytte hele dekselet" deksler? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 "lime deksler" eller "bytte hele dekselet" deksler? lime greier.. Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 lime greier.. *sukk* de skal returneres fortere enn bullshit klarer å si dårlige bildeler! Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 jeg satte mine på med dobbelsidi 3m tape.. det ene sitter fortsatt men det andre falt av.. skjønner ikke at di kan sende slik dritt.. vet ikke om det lønner seg å sende dem tilbake. du får ikke tilbake frakten du betaler for å sende dem telbake eller, frakten du betalte for å få dem:( Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 forbanna dritt! viste det kom til å skjære seg med bs! tror faktisk jeg har forhåndsbetalt + betalt oppkrav! så 777kr for den varen her er jo bare helt på tryne! Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 forbanna dritt! viste det kom til å skjære seg med bs! tror faktisk jeg har forhåndsbetalt + betalt oppkrav! så 777kr for den varen her er jo bare helt på tryne! det er helt på tryne ja..:( Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 tøff bil, tøffe bestillinger! :D Digga girkula :D ang senking, så kjører jeg selv på k-sport, syns de er helt knall! :) Gå for de! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 takk takk:) det er bra ja? får teste det ut da:) vet du om man trenger noe stab stag til det hvis man skal senke mye? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 BS suger.. Bestilte speilkapper til Golf 3, fikk til Golf 4 og de nekta og ta de tilbake! Måtte selge de med 200kr i tap! Aldri igjen! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 tror nok ikke jeg skal bestille noe der ifra igjen nei... sendte mail til de, eneste jeg fikk tilbake var: de skal limes på, passer nok ikke helt 100%. tss, det er verdens største glipe på de spør du meg! hvorfor ikke bare ta til seg kritikken, og begynne å lage skikkelige deksler? er jo ikke akkurat vanskelig å støpe styling... jaja, da var det prøvd ivertfall, selv om jeg viste fra før at det ikke kom til å gå:p Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 fikk baklykter og sideblink idag. monterte de straks selvfølgelig:) skal prøve å få tatt noen bilder i morgen, var så mørkt og kaldt nå:) ble veldig bra syntes jeg! Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 her er noen skitne bilder i mørket:p måtte bare få tatt noe;) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg