sYmpoZiuM Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 (endret) Hei. Har kjøpt meg ny bil, har med en gang lagt planer, og startet på de:) Bilen: Mørk Grå Metallic Audi A3 1.8T FWD Ambition 98Mod 200HK 310NM TSRacing Chip TSRacing Resirk ventil i aluminium Sportsratt i skinn Sportsseter i rød/grå utførelse. Tekstil Sportsunderstell Klima Automatikk 17" Originale sommerfelger på 215/45/17 15" Originale vinterfelger på 195/55/15 12" Sub i fabrikkbygd kasse, med en eller annen dårlig forsterker Originalt frontsett Utilkoblet 6x9 JVC høytalere Planer: Rieger R-Frame fanger (Bestilt) Original S3 bakfanger, eller en annen ganske pen en jeg har funnet:) Grå/Chrome S-Line grill (Bestilt) Coilovers (Montert) Chrome Angeleyes (Montert) Chrome/Rød Baklykter (Montert) Chrome sideblink (Montert) Chrome speildeksler (Montert) Chrome vinduslister (Bestilt) Chrome dørlister (Bestilt) Chrome baklukelist (Bestilt) Chrome luft detaljer Ny girkule (ikke bestemt meg enda for hvilken) Eksos (Remus eller Militek) Black Diamond skiver m/ Ferrodo klosser 19" felger med Chrome/polert kant:) Bedre forsterker (Montert) 12" Sub (Montert) Nytt frontsett Nye høytalere bak (Montert) InterCooler Større turbo, etterhvert Noen dårlige bilder: slik var den når jeg kjøpte den i regnfulle bergen! med dårlig mobilkamera. sommerfelgene nye angel eyes kommer sikkert flere planer o.l kom gjerne med litt tilbakemeldinger:) Tor Erik Endret Juni 17, 2013 av sYmpoZiuM Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 grattis med ny bil. ja, litt oppgraderinger er jo ikke å forakte:) gleder meg til å se bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 flott bil, litt høy kilometer men:) sleng ut no bilder. den heter ikke sport, men ambition hvis det er sportstoler osv. min er ambition og er fabrikksenk, sport interiør osv. men du angrer nok ikke kjøpet, litt småtteri pga km må vel påregnes Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 grattis med ny bil. ja, litt oppgraderinger er jo ikke å forakte:) gleder meg til å se bilder. takk:) niks det er det ikke:) blir ikke like mye som på golfen da, men litt skal vi nok alltids klare:) bilder er adda i første posten:) flott bil, litt høy kilometer men:)sleng ut no bilder. den heter ikke sport, men ambition hvis det er sportstoler osv. min er ambition og er fabrikksenk, sport interiør osv. men du angrer nok ikke kjøpet, litt småtteri pga km må vel påregnes ja, tenkte på km selv, men tror ikke det blir store problemet...fikser seg nok alltid:) det er rød/svart rutete sports seter og sportsratt og greier og greier... er ikke sikker på om den er fabrikksenket, men den er uvanlig stiv til å være original...er vel en ambition da?:) har hatt bilen i et par dager og tror nok at jeg aldri kommer til å angre kjøpet heller! fikk den veldig billig:D:D Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 hvor billig?:D Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 hvor billig?:D haha, det blir mellom meg og selger;) billig nok til å kunne style for et par tiere:):partyon: Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 da var hovedlykter bestilt;) gleder meg:) baklykter neste;D Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 da var hovedlykter bestilt;) gleder meg:) baklykter neste;D ja er ambition da:) hvor bestilte du hovedlyktene? :) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 ja er ambition da:)hvor bestilte du hovedlyktene? :) ebay:) 1583 spenn;) nå er det snø i bergen by!!!:( kommer meg ikke opp i gården med bilen nå!:( jeg og fruen har vært og kost oss på egon, så ender kvelden med snø i oppkjørselen!!!(!!!) akk ja! får vel bestille noe styling for å bedre humøret:D Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 hva syns folket om disse? eller disse eller.... eller....... eller......... klarer ikke å bestemme meg:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Nummer 4, trur jeg blir bra på din bil. "Lexus" lykter syns jeg ikke kler Audi A3. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 nummer 4!:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 nederste bilde, gjør bila litt bad boy=) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 liker 4en selv! men liker også 5en! de er liksom drit rå! :Devil: er ikke sikker på hvilke det blir... vet ikke hvordan 5en ser ut på bilen min... Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 4... Facelift er jo fine Eventuelt de Fk sine er fine og ser nesten orginale ut. Veldig iforhold til de andre... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg