Gå til innhold

Need for Speed Carbone

Ranger emnet


babyfox

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det mange som har klart hele spillet? :angelsmili:

 

Jeg har IKKE klart.

 

Jeg sliter som f. med drifting. Alt annet er jo lett.

Men kommer ikke vidre grunn: greier ikke driftingen. Så derfor får jeg ikke odateringer til bilen osv.

 

Tips. tas gjerne i mot, gamer'n liker spillet.

Greide faktisk most wanted, men spiller aldri mer enn 1T 2 - 3 ganger i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKKE klart.

 

Jeg sliter som f. med drifting. Alt annet er jo lett.

Men kommer ikke vidre grunn: greier ikke driftingen. Så derfor får jeg ikke odateringer til bilen osv.

 

Tips. tas gjerne i mot, gamer'n liker spillet.

Greide faktisk most wanted, men spiller aldri mer enn 1T 2 - 3 ganger i måneden.

 

Drifting er egentlig ganske greit, så fort man får taket på det. Etter mitt syn er det to ting som er viktig for å få høy score på drifting i dette spillet:

1) Hold høy hastighet, da får du flere poeng og det er lettere å få bilen til å slippe og havne i en "drift"

2) Hold "driften" i gang lengst mulig/utfør flest mulig svinger, da dette gir deg multiplier-bonus.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifting er egentlig ganske greit, så fort man får taket på det. Etter mitt syn er det to ting som er viktig for å få høy score på drifting i dette spillet:

1) Hold høy hastighet, da får du flere poeng og det er lettere å få bilen til å slippe og havne i en "drift"

2) Hold "driften" i gang lengst mulig/utfør flest mulig svinger, da dette gir deg multiplier-bonus.

 

Jeg trøbler med avslutningen av driftingen, får altid "kontra2 og smeller da rett i sidene.

 

Er spillet bedre med ratt?? Jeg bruker tastatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trøbler med avslutningen av driftingen, får altid "kontra2 og smeller da rett i sidene.

 

Er spillet bedre med ratt?? Jeg bruker tastatur.

 

Hehe... Du får spille banene lenge nok til at du kan dem utenat da, så du vet hvor hardt du kan kjøre ;)

 

Vet ikke hvordan det er med ratt. Jeg spilte det på xbox 360.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trøbler med avslutningen av driftingen, får altid "kontra2 og smeller da rett i sidene.

 

Er spillet bedre med ratt?? Jeg bruker tastatur.

 

tastatur funker fett og jeg anbefaler en muscle car til drift. Om du tar en sving du veit du ska kræsje i så brenn nos'en mens du svinger ut av krasjen mens du håper på det beste. 300.000 poeng er ikke umulig men ingen computer får mer en ca 100.000.

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter som f. med drifting. Alt annet er jo lett. Men kommer ikke vidre grunn: greier ikke driftingen. Så derfor får jeg ikke odateringer til bilen osv.

 

Hva slags bil bruker du da? Den enkleste bilen å bruke, dersom man ikke har full kontroll, er Corvette Z06. Den har forholdsvis lav topphastighet, men bra aksellerasjon, noe som gjør den enkel å håndtere på driftbanene. I tillegg får man jo poeng ut fra hastigheten man holder - sett i forhold til bilens toppfart - og da lønner det seg jo å ha en bil med forholdsvis lav toppfart.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du si dette? ;) Det kommer jo veldig an på hvilken bane du kjører, hvilken bil du bruker, hvor mange runder osv...
kjører tier 3 muscle forden med ultimate drift oppsett.

 

2 runder på den korte circuit driftebanen midt på Carbon kartet til høyre. Området som originalt tilhørte Kenjis bushido. ezmode som fan men vanskelig til man kan det.

Jeg er ny, men alle må vel begynne et sted. Litt sent ute men det har jeg alltid vært. Annet en på skolebenken men der sov jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører tier 3 muscle forden med ultimate drift oppsett.

 

2 runder på den korte circuit driftebanen midt på Carbon kartet til høyre. Området som originalt tilhørte Kenjis bushido. ezmode som fan men vanskelig til man kan det.

 

Okidoki. For samtidig er det jo fullt mulig å oppnå f.eks. 8-900000 på en litt lenger bane, selv om det bare er to runder. Litt flaks må jo til for å få såpass høy score, men...;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter som f. med drifting. Alt annet er jo lett. Men kommer ikke vidre grunn: greier ikke driftingen. Så derfor får jeg ikke odateringer til bilen osv.

 

Hva slags bil bruker du da? Den enkleste bilen å bruke, dersom man ikke har full kontroll, er Corvette Z06. Den har forholdsvis lav topphastighet, men bra aksellerasjon, noe som gjør den enkel å håndtere på driftbanene. I tillegg får man jo poeng ut fra hastigheten man holder - sett i forhold til bilens toppfart - og da lønner det seg jo å ha en bil med forholdsvis lav toppfart.

 

Jeg sitter med den start bilen, har ikke bytta. en Mazda var det.

 

 

Det jeg også stussa på, når jeg starta spillet, så valgte jeg bil. men når jeg gikk vidre inn i spillet, så fikk jeg en annen bil. Og ingen mulighet til å velge den bilen jeg kjøpte.

 

Men ved oppstart, før jeg går inn i spillet, der er den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter som f. med drifting. Alt annet er jo lett. Men kommer ikke vidre grunn: greier ikke driftingen. Så derfor får jeg ikke odateringer til bilen osv.

 

Jeg sitter med den start bilen, har ikke bytta. en Mazda var det.

 

 

Det jeg også stussa på, når jeg starta spillet, så valgte jeg bil. men når jeg gikk vidre inn i spillet, så fikk jeg en annen bil. Og ingen mulighet til å velge den bilen jeg kjøpte.

 

Men ved oppstart, før jeg går inn i spillet, der er den.

 

A) Etterhvert som du tjener penger i Career mode, bør du kjøpe nye biler og oppgraderinger.

 

B) Den bilen du lagde først kan du bruke når du kjører Quick Race osv (du kan lage flere slike biler under My cars), men i Career mode begynner du "på bunnen" og må jobbe deg oppover.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

A) Etterhvert som du tjener penger i Career mode, bør du kjøpe nye biler og oppgraderinger.

 

B) Den bilen du lagde først kan du bruke når du kjører Quick Race osv (du kan lage flere slike biler under My cars), men i Career mode begynner du "på bunnen" og må jobbe deg oppover.

 

Ok. Tenkte meg noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår