Tordie Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 har akkurat fått meg to nye dørhåndtak til golfen, ene gamle va knukket og det andre ganske dårlig, bytta det som var knukket men vil skifte til låssylinderen som er på det org. slik jeg slipper å drasse rundt med tre forskjellige nøkler, en til tenning, en til min dør og en til andre døra:P så hvordan skifter jeg denne sylinderen? Takker på forhånd for svar:) Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 har akkurat fått meg to nye dørhåndtak til golfen, ene gamle va knukket og det andre ganske dårlig, bytta det som var knukket men vil skifte til låssylinderen som er på det org. slik jeg slipper å drasse rundt med tre forskjellige nøkler, en til tenning, en til min dør og en til andre døra:P så hvordan skifter jeg denne sylinderen? Takker på forhånd for svar:) Er faktisk ganske enkelt, det sitter bare en skrue bak låse sylinderen som du skrur ut, når skruen er ute er bakstykket på sylinderen løst, ta av dette og fjæren som sitter på bakerst her, så drar du bare ut sylinderen og setter det på igjen imotsatt rekkefølge på det andre håndtaket... det er et lite hakk på den delen som sitter bak på sylinderen som gjør det er lett å se hvordan den skal sitte på sylinderen, husk også å sette fjæren rett... om du prøver så får du det garantert til.. Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg