V940R6 Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hei. Er det noen av dere som har en anelse av hva som egentlig er forskjellen i innfestingen av dashordet til 940 kontra 960. Det jeg tenker på er innfestingen under frontruten og hvilke modifikasjoner som evt må gjøres her. Evt noen som har bilder av forskjellene der? Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 lurer egentlig på det samme, men den største forskjellen er vel at i 960 sitter det luftekanaler i torpedoveggen, så skal det gjøres skikkelig må vel torpedoveggen moddes.sikringsboks og andre ting sitter også forskjellig fra 960. også har jeg fått en forståelse for at det er et lite helvete å få satt på. har et 960 dashbord og et 940 ved siden av hverandre her, må nok en del forskning til før jeg gidder å sette det inn ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 De har lite felles gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg