blikseth Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 noen som hvet hvor landsfinalen for junior i 2008 vil bli?? noen som hvet når det legges ut lister om hvor og når det er kval løp?? forbredelsene har alt startet.. hehe Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 har allerede bil klar. skal bare inn en kvassere kam også mulig gasserene må oppgraderes:D også no ventilfjører.. håper det blir kval på hønefoss,kongsberg,gol,sigdal og bø.. har egentlig et lite håp om landsfinale på hønefoss eller på bø:D. kommer landsfinalen på gardermoen er det bare å glemme greie resultater hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 weggersen har ett år til igjen i junior;) så han kan bli morro å se hva får til i 2008.. har faktisk trua på steffen skustad også, han er jo 1.års junior og har en del seiere bak seg allerede så om han får en saab med krefter så blir han hard på landsfinalen hvertfall. det er 2 av favorittene, får se ut sesongen å se hvem som blir nummer 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hvor denne skal gå blir avgjort på NMKs Sportsmøte i Tønsberg 3.-4.november i år. Moro blir det nok uansett, å håper den havner på østlandet. Mener å huske vi på Gardermoen ikke har søkt da datoen kolliderer med ett NM løp vi skal ha i rallycross. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 moro om det hadde blitt på østlandet ja.. hadde fått mulighet til å testa bana litt mere før løpet.. i Namdal var det 2 runder lissom Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 får hoppe at det blir smådøla,sigdal eller hønefoss. har så vitt begynnt på ein litten landsfinale bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 daniel ska du bruke det 240 du hadde på storløpet på eiker du el Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 stemmer det tron. bare med litt oppgraderinger og mere trening med bilen.. vanskelig bil å kjøre, vannvittig stiv også er det kortstyring så den er litt uvandt å kjøre.. så jeg trenger trening med den. også trenger jeg slicks og grushhjul til den. sliter litt med feste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 daniel ska du bruke det 240 du hadde på storløpet på eiker du el du fikk litt lyst på den?.hehe. marius vassmoen og alf dragseth som hjalp meg med å få den igang. men den er bygd av steffen raaholdt og oppgradert etter bud av team engs folka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 du fikk litt lyst på den?.hehe. marius vassmoen og alf dragseth som hjalp meg med å få den igang. men den er bygd av steffen raaholdt og oppgradert etter bud av team engs folka den hadde jo væri kjekk å ha ståanes på tråka den. må vel få igang ein litt grom bil je å vis je kvaler til lands Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 når du la bud på ascona'n min, som gikk nok så greit den, men volvo'n gikk mye bedre.. så tenkte jeg du hadde lyst på den..hehe.. hadde du bud på ascona A'n til lars erik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 når du la bud på ascona'n min, som gikk nok så greit den, men volvo'n gikk mye bedre.. så tenkte jeg du hadde lyst på den..hehe.. hadde du bud på ascona A'n til lars erik? jeg hadde egenlig tenkt å bude på den simcan som gikk på gol men så ville jeg heller bude på ein front bil da blei det den. vis du ska kjøre ople da ska je aldri bude på bilane dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Vist eg skal til landsfinalen i junior neste år så stiller eg nok i BMWen som er under oppbygging:) begynner å kjøre for første gang til neste sesong:) Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 jeg hadde egenlig tenkt å bude på den simcan som gikk på gol men så ville jeg heller bude på ein front bil da blei det den. vis du ska kjøre ople da ska je aldri bude på bilane dine. hehe den opelen til lars erik du hadde bud på gikk jo fært da. 2,4 med 2 solex 45.. hvorfor ikke på opel'ne jeg kjører? hehehe, de jeg har kjørt har vært orginale så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 jeg har kjørt opel ein gang å det er ein gang før my faen før ein møkka bil. det går jo ikkje å rassa med ein opel det må nok vara volvo gitt som e bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg