Gå til innhold

Min Første Einser:)

Ranger emnet


turbo_boY

Anbefalte innlegg

hello:)

 

Da har jeg endelig kommet meg til vett med og kjøpe en bil jeg virkelig skal holde på:)

 

Planer for denne biler er senk, felger, svart panser og gule lykter:P Det skal da komme i vinter en gang:)

 

Bilen er altså en 1982 modell hatt en eier siden den var ny:) Var ei dame på 87år som hadde den:) Hu syns hu bynte og bli for gammel til og kjøre:P

 

Legger ved noen bilder:)

Slik var den da jeg henta den:)

21102007152.jpg

 

Dro til statoil etter jeg henta denne bilen der møtte jeg resten av Einsera.

21102007153.jpg

 

Så var det opp til Massern en tur:P For og få noen råd:P

22102007154.jpg

 

Slik vart altså bilen etter en tur opp til han;)

22102007156.jpg

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så var det opp til Massern en tur:P For og få noen råd:P

22102007154.jpg

Eins, zwei.

 

Rå zweier det er bilde av, btw. Skulle hatt en sånn en:idea:

 

Neida, så lenge du har pengene, skal jeg lete frem mye gromme deler til deg jeg, om du vil ha:)

 

Litt synd at de FUCHS felgene jeg nevnte til deg var solgt. Hadde kledd einseren din til det maksimale.

 

attachment.php?attachmentid=71413&stc=1&d=1186879118

 

Edit: BBS RM til salgs HER om det skulle være av interesse, såfremt de ikke er solgt. Litt breiere ytterringer så er du i mål. Gi beskjed hvis jeg skal kontakte han som har felgene.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eins, zwei.

 

 

Litt synd at de FUCHS felgene jeg nevnte til deg var solgt. Hadde kledd einseren din til det maksimale.

 

attachment.php?attachmentid=71413&stc=1&d=1186879118

 

Edit: BBS RM til salgs HER om det skulle være av interesse, såfremt de ikke er solgt. Litt breiere ytterringer så er du i mål. Gi beskjed hvis jeg skal kontakte han som har felgene.

 

har jo nesten sånne felger liggenes:P

de som pappa har på porscha er jo like:P Og han har jo ett sett vinter og ett sommer:P hehe

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tur innom Mads og du kom ut med markeringslys i fangeren, ja :)

Gleder meg til å se denne heeelt nede på jorda ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke vanlig å legge ut en bil for salg rett etter man har kjøpt den uansett. Hva er grunnen til dette?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår