242-T5 Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Fant denne på ebay til 100 dollar, det må vel være billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Ja, men kvaliteten deretter også. Sprekker i sveisene osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Ja, men kvaliteten deretter også. Sprekker i sveisene osv. Det er ikke sikkert. Om denne hadde stått til salgs i norge til 3000,- hadde den vært bra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 kjøp og prøv 100 dollars = 536 kroner. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Frakten er sikkert 100 dollar også, men det er jo egentlig bare til å prøve ja! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jeg skal ikke ha den, har 5'r jeg, men det er jo mange turbobyggere her, så det var derfor jeg la ut bilde og pris. 30 dollar i frakt stod det. Samme firmaet som jeg kjøpte alu-radiatoren min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 ebay link? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Legg ut link til auksjonen også da. :) Litt for treg jeg ealoken! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=140170515190 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Finnes jo 60 tråder om disse grenrørene ifra før. 1.bud om du skal montere et slik er at du må bygge inn/innstallere aggregat og sveiseapp i bagasjerommet. Bare søppel det der,kommer til å koste deg mye irritasjon og ekstra arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 husk at du må kappe av flensen inn mot toppen og snu den for å kunne montere røret slik som på bilde. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 husk at du må kappe av flensen inn mot toppen og snu den for å kunne montere røret slik som på bilde. Tror ikke de hadde lagt ut 3 bilder av en manifold for salg om den ikke hadde vært som på bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Tror ikke de hadde lagt ut 3 bilder av en manifold for salg om den ikke hadde vært som på bilde. jo, de har det, se på bilde da, der du skal stikke tennpluggene er det stål i veien, tro meg, en kompis har prøvd. den er feil vei, og flensen må kappes av og snus. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 er jo nødt til å snu flensen hvis du skal bruke det. ikke verd å bruke en krone på dette rasket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Dette er den beryktede ssautochrome dingsen.. laget i kina, men angivelig skal den ene utgaven være "fikset" på flensen.. Kvaliteten er dårlig, samme gjelder flow.. sveisingen er heller ikke all verden, etter hva jeg har lest på nett. Søk etter ssautochrome på http://www.forums.turbobricks.com Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg