dutch Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hei! Kanskje noen av dere kan hjelpe meg med en sak; Trenger nytt sentrert bremselys til bilen min, og har lyst på LED-bremselys. Ja, du får kjøpt disse på biltema eller Clas Ohlson, men finnes det noen større? Biltema sin har 36 lyspunkter. Finnes det for eksempel noen med helt opptil 100 lyspunkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Har du sjekket på realcar.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 dioder.no har men er ingen av de som overgår lysstyrken til originale pærer. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 dioder.no har men er ingen av de som overgår lysstyrken til originale pærer. Tror han mener avlange "ekstra" diodebremselys til å ha i bakruta/ på spoiler etc. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutch Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Det stemmer! Finnes det noen som er lengre enn 30-40 cm? For eksempel rundt 100 cm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Tror han mener avlange "ekstra" diodebremselys til å ha i bakruta/ på spoiler etc. Åja.. beklager :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Åja.. beklager :) Hehe jeg blei ikke lei meg :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg