hyundaicou Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hei:) Jeg lurte på om det var noen som har noen forslag til ei sub kasse til denne subben:)? Jeg vil helst ikke kassen så stor:P Du kan lese mer om subben her, http://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-W2504SPL/index.html Jeg har en Hyundai Coupe 98 modell:P Noen som har noe å si om denne subben eller:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hei:)Jeg lurte på om det var noen som har noen forslag til ei sub kasse til denne subben:)? Jeg vil helst ikke kassen så stor:P Du kan lese mer om subben her, http://www.pioneer.no/no/products/25/130/201/TS-W2504SPL/index.html Jeg har en Hyundai Coupe 98 modell:P Noen som har noe å si om denne subben eller:)? 60 liter porta kasse har jeg hørt er bra til den.. men pioneer sier 45 porta TROR JEG!!:P hehe Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundaicou Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 60 liter? Jeg var på en butikk tidligere idag og da anbefalte han en kasse på 25 liter...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 husker ikke helt hvor stor kasse jeg hadde til mine.. men mener jeg bygde 2 kasser på ca 30l hver.. spilte høyt nok det.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundaicou Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 jaok.. men er det nok med en kasse på 25 liter på denne subben? jeg har 1 sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundaicou Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Er det noen som har en tegning eller noe som jeg kan bruke til min sub? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 altså.. skal du bygge 25 liter, så er det ikke så FRYKTELIG mange måter å bygge den kassa på :p søk etter box builder på google, så kan du få tegninger der :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundaicou Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 jeg skjønner d:P men det jeg mener er om den kassa på 25 liter er stor nok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg