Tommy10 Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Etter at jeg har vært litt uheldig og kjørt bilen min inn i en bergvegg så trengs det litt oppretting. Dette er en 92mod. Audi S4 2,2tq. Skadene er følgende: Rammevang skeiv bak til motorfestet på venstre side. Innerskjerm rassert på venstre side. Panser innklemt i ene hjørnet(sikkert billigere og finne noe på huggern) Ellers er det noe småting på venstre side som er gåent. Det jeg trenger hjelp til er og sveise inn ny rammevang og ny innerskjerm. Om du er intressert kan du også få hele oppdraget med oppretting og lakkering av hele bilen om prisen er fornuftig. Bor på Frøya i Sør Trøndelag, så ser helst at jeg slipper og flytte bilen så alt for langt.. Om du er intressert og sender meg en mail så kan jeg sende bilder. Mail: tommy@mausund.com Siter Audi S4 2,2 92mod. Audi 100 2,3 91mod. Toyota HiLux 2,0 80mod. Ex, Audi S4 4,2 v8 92mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Send denne forespørselen til forskjellige karosseri verksteder i ditt nærområde, så tenker jeg du får svar med prisoverslag, for det er nok heller lite sannsynligt at verksteder sitter å surfer etter jobber her på bilforumet Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy10 Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 ja, har hørt med noen. men det er ikke så stor intresse for en slik jobb virker det som.. så derfor lurte jeg på om det var noen som var intressert i dette på kveldstid eller noe sånt, litt ekstra gryn? Siter Audi S4 2,2 92mod. Audi 100 2,3 91mod. Toyota HiLux 2,0 80mod. Ex, Audi S4 4,2 v8 92mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ikke for å være negativ... Men en 92 model med behov av ny rammevange...den er 15 ÅR gammel jo... Finn en NY...:D DEN HIVER DU! Derfor er ikke folk intressert i å rep på den bilen... Å du om du ikke har tenkt på det... Den bilen kommer til å bli ett offer for korrosjon og rust i framtiden... Som oppretter og karosserimaker, så ville jeg ikke hatt en slik bil etterpå...:flushit: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg