Revolvo Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 hei. har seg dessverre sånn at jeg tok knekken på bakakslingen min her om kvelden. er 86 mod. 240 gl stasjonsvogn. (1031 aksling?) både sol og planethjulene er så og si graps, og jeg lurte på hvilken jobb som er enklest å utføre. 1: skifte hele bakakslingen. 2: kun skifte ut hjulene som er gåene? 3: evt. sveise sperr. men hvor lenge vil dette vare? takker for svar;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Skifte hele bakakslingen blir enklest. Alternativ 3 blir lite vits om det bare er sodd igjen av dreva inni der, bør helst gjøres når dreva er hele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 okay. noen som har en god forklaring på hvordan jeg går fram? noen ting jeg må være obs på eller noe? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg