Skillz2k Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Har en 94 modell 316 i familien som har gått 231K km uten at det er blitt byttet clutch på den enda. I de kilometrene ligger øvelses kjøring og første bilen til 2 stk. Men nå begynner den å bli slitt selv om vi har sagt at den har vert slitt fra den passerte 100K km Men når byttet dere clutchen på deres bil?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Når den gamle blir dårlig. Dvs begynner å slure, evt ikek virke lenger. ;) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 dum du rack!! funker den vi har!! Lurte på i antall kilometer BMW'n til folk hadde rullet før de byttet!! Så vidt jeg vet har du ikke eid en bmw! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Skillz2k dum du rack!! funker den vi har!! Lurte på i antall kilometer BMW'n til folk hadde rullet før de byttet!! Så vidt jeg vet har du ikke eid en bmw! Du bytter den når den begynner og bli slitt. Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 så vidt jeg skjønte dette så var du interessert i å vite hvor langt andre klutsjer hadde holdt på andre bmwr, du var ikke interessert i å finne ut om din var slitt, for det veit du jo at den er, 230k må jo være bra for en klutsj :-) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Skillz2k dum du rack!! funker den vi har!! Lurte på i antall kilometer BMW'n til folk hadde rullet før de byttet!! Så vidt jeg vet har du ikke eid en bmw! dum? Nei. jeg holder meg til topic jeg. Når byttet dere clutch. Når den blir såpass slitt at den begynner å slure. :P Unødvendig med personangrep når folk prøver å hjelpe. :P Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Djisis Rack!! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by RaCk Når den gamle blir dårlig. Dvs begynner å slure, evt ikek virke lenger. ;) Ser ikke helt problemet med det svaret jeg heller? Byttet clutch på min 318is E30 når den var kjørt ca. 177000km, om den har vært byttet før eller ikke vet jeg ikke, men sjangsen er nok stor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 vet godt når en clutch MÅ byttes men prøvde bare å finne ut om 231K var bra for en BMW eller ikke Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Skillz2k dum du rack!! funker den vi har!! Lurte på i antall kilometer BMW'n til folk hadde rullet før de byttet!! Så vidt jeg vet har du ikke eid en bmw! Hvor gammel er du da? 14? Skjønner hva du mener, men hallo... Trenger jo ikke klikke amøbe når folk prøver å hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 100 % sikker på at rack sa det for å tulle! :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Skillz2k 100 % sikker på at rack sa det for å tulle! :D So? Litt tull må du jo tåle:rolleyes: Og ja, 230k på en clutch er meget bra, men hvis den var dårlig allerede på 100k så er den dårlig, altså skift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 bare så dere vet det så er både jeg og Rack bygde tullinger fra samme øyen! Så vi må få snakke til hverandre da på ekte strile måte!! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Haha! Daså, er jo ikke så lett for oss bytullinger å vite slikt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Skillz2k bare så dere vet det så er både jeg og Rack bygde tullinger fra samme øyen! Så vi må få snakke til hverandre da på ekte strile måte!! prøv å tenk på at det sitter over 3000 andre her som ikke vet noe som helst om dere, å dem får sikkert et helt annet inntrykk... ja det er bra å ha hatt den samme clutch'n i 230k km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg