polo_girl Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 slenger inn et bilde åssen den ser ut til dags dato jeg,så kommer det flere etter vært som bror min får ræva i gir hehe:pimp Siter golf stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 var golf 3 stv ja :D lurer på åssen det blir med brock b1 felga altså :D iallefall i 15" :D kanskje sote ruter seinere ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hva med å bygge om til Vento-front? Jeg har aldri sett det på en stv. som jeg vet om. Er ikke store sakene, bytte panser, lykter og grill. Jeg er ikke sikker på om forskjermene må byttes, da. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo_girl Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hva med å bygge om til Vento-front? Jeg har aldri sett det på en stv. som jeg vet om. Er ikke store sakene, bytte panser, lykter og grill. Jeg er ikke sikker på om forskjermene må byttes, da. blir til og beholde golf fronten,liker godt det med bad look jeg hehe er det noen som vet om kanal skjørter fra en 5 dørs gti så gapp ut og hjulbue lister da Siter golf stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Trenger ikke å bytte fremskjermer, kun grill, lykter og panser for å få Vento-front. Ville nok lakkert fangerene hvite hadde jeg vært deg, ser mye bedre ut. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo_girl Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 ingen vw gutter som holder til i østfold her vel???somk kunne tenke seg og bytte motor for meg:scared Siter golf stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 haha.. hvilken motor er det du vil ha da? :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Tenker hun kunne tenkt seg VR6 motor i stv jeg ;) hehe :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo_girl Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 tenkte på vr6 da...men vet ikke hvor mye jobb det er hehe det går en polo n6 i fr stad med det kansje ta en prat med han hehe hadde vært moro det..vr6 stv hihihihionfiredevi Siter golf stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Bare drømmer litt her jeg, men VR6 motor og leppe, Vento front, heelt nede på bakken med noen skikkelige gromfelger, noe à la dette ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo_girl Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Bare drømmer litt her jeg, men VR6 motor og leppe, Vento front, heelt nede på bakken med noen skikkelige gromfelger, noe à la dette ;) Eirik takk for bilde..den var jo helt topp utrolig bra det gjør seg med litt senking åsså Siter golf stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Skal du ha VR6, så må du bytte alt av understell, bremser, girkasse, motor, ++++ Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Tror det hadde gjort seg med noen 9*16" felger på Golf`n din også! :D + alt det andre som har blitt sagt alt om vr6 leppe, hjulbuelister...etc :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo_girl Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 hei på dere guttæne .i dag skal vi prøve og få gjort noe på bilen...men noen som vet hvor store høytallere det sitter i dørene ??? Siter golf stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo_girl Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 da er felger på plass hihi gleder med til prøve monterig åsså. Siter golf stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg