asona_er_best Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 750 er en tung bil, funker sikkert på gardermoen eller gjøvik eller no, men ikke stort svingete baner trur jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hehe.. Nei dt var det da :P Anders Kleven ska låne 750'n min, ska vel gå på frontmester'n ja!! BMW 750 spiser hvertfall 240'r tel frokost ;P hehe.. Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hehe.. Nei dt var det da :PAnders Kleven ska låne 750'n min, ska vel gå på frontmester'n ja!! BMW 750 spiser hvertfall 240'r tel frokost ;P hehe.. alle BMWer gjør det:P Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 slutt å mobb a gutta..hehe.. gardermoen funker 750 ypperlig trur jeg. men det skal nok ikke legges skjul på at det ikke er verdens beste bil igjennom svinger.. 750 eter ikke den bilen jeg kommer med på fronten til frokost;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 hva skal du ratte med på fronten til åre da klovndaniel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 du får vente å se christer;).. om den blir på fronten eller om det blir kval.. kommer ann på hva Bryhn vil også for den bilen deler vi på.. opel manta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 hehe blir sikkert flott se.. kommer vel med noe ymse sjøl. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 gnager med sperre blir det vel hvertfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 hehe ja regner med at det blir det.. har ett par stk stående se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 skjer det noe mer her da? heh :D Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 ikke så mye:P har et spørsmål i tillegg:) altså i tråden om ford tanus meiner dei dei kan få 150hk i en 2liter forgasser... kor mange hk kan eg presse inn i min 2,8 på 187hk da? ved hjelp av litt trimming og stesj:P? Noen tips om ka eg kan gjøre med motoren for å få litt ekstra piff i den? understelle er mer enn bra nok, det er allerede en syk aks orginalt på disse har eg erfart:) Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Jeg har ikke så mye peiling på det men oppunder en 200 hk kanskje? Kvasskam. Chip. Filter. Eksos.(onklig) mye mer også å da, men kommer ikke på så mye nå.hehe ;) men det er bilcross så det holder vell nesten med det du har eller? :D Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Jeg har ikke så mye peiling på det men oppunder en 200 hk kanskje? Kvasskam. Chip. Filter. Eksos.(onklig) mye mer også å da, men kommer ikke på så mye nå.hehe ;) men det er bilcross så det holder vell nesten med det du har eller? :D hadde vert litt gøy å få litt ekstra piff i mortoren da:p Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hadde vert litt gøy å få litt ekstra piff i mortoren da:p Fårstår, altidgøy med mere power ja :D 3-doble forgassere da? kunne vert gøy det :D hehe Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 trimme når du allerede har nesten 200gamp? where's the point? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg