Gå til innhold

Vært på Torshov i Kongsberg?

Ranger emnet


Fireprint

Anbefalte innlegg

Ja produkt opplæring er viktig men også tidskrevende så i oppstarten er det nok litt usikkerhet.

Veldig greit å vite at butikken er ryddig og lett å finne frem i. Som sagt, all info mottas med takk ;)

 

Bare lurer, hvorfor lurer du på hvordan det er i kongsberg når du/dere har egen butikk i skien som visstnok skal være enda bedre ? :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer, hvorfor lurer du på hvordan det er i kongsberg når du/dere har egen butikk i skien som visstnok skal være enda bedre ? :)

 

Forstår godt at du lurer.

 

Jeg bor i Skien (pføy, er ikke noe bedre. hehe) Men jobber i Kongsberg. Derfor jeg lurer på hvordan kongsberg mottar butikken. Er kundes tilbakespill som er greit å få med seg tenkte jeg. Nå var det også meningen at jeg skulle gjøre dette i noe "stillhet" slik at jeg fikk vite om det er noe vi trenger å ta hensyn til. (la til fler wonderbjarner i hylla akkurat. Nye også :)

 

Hilse på neste gang du kommer til Kongsberg butikken da liertopp mannen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du lurer.

 

Jeg bor i Skien (pføy, er ikke noe bedre. hehe) Men jobber i Kongsberg. Derfor jeg lurer på hvordan kongsberg mottar butikken. Er kundes tilbakespill som er greit å få med seg tenkte jeg. Nå var det også meningen at jeg skulle gjøre dette i noe "stillhet" slik at jeg fikk vite om det er noe vi trenger å ta hensyn til. (la til fler wonderbjarner i hylla akkurat. Nye også :)

 

Hilse på neste gang du kommer til Kongsberg butikken da liertopp mannen. :D

 

Skal jeg gjøre. Så deg sikkert hvis du jobba rundt klokka 6-7 igår. Spurte om nummeret deres. :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var meg. Sitter å kommer meg ajour på kontor delen foreløpig. Men Hugo snakket du sikkert med, en hyggelig nordlenning det :)

Men kom gjerne med innspill osv om butikken. Det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger, så sees vi nok i butikk. Kan vel hende at jeg tar turen innom liertoppen en gang i fremtiden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan med hånden på hjertet si det at jeg ikke synes noen av 1000-meterne deres lyser noe godt i heletatt!

Blir jo nesten ikke blenda!? =/

 

Saue-teppe-kurven er veldig god å ligge i! ;)

 

Stereo-delen kan godt gjøres en del enklere hvis dere har planer om at kunder skal kunne velge forskjellige høytalere og spillere på egenhånd. Hvis dere foretrekker at personell gjør det, så la den være ;)

 

skal se om jeg kommer på noe nestegang jeg er innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan med hånden på hjertet si det at jeg ikke synes noen av 1000-meterne deres lyser noe godt i heletatt!

Blir jo nesten ikke blenda!? =/

 

Saue-teppe-kurven er veldig god å ligge i! ;)

 

Stereo-delen kan godt gjøres en del enklere hvis dere har planer om at kunder skal kunne velge forskjellige høytalere og spillere på egenhånd. Hvis dere foretrekker at personell gjør det, så la den være ;)

 

skal se om jeg kommer på noe nestegang jeg er innom :)

 

Prøvde du xenon lyktene ? De får hvertfall jeg vondt i øya av

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000-meterne har jeg mindre erfaring med enda, får skru de på i morgen å se om jeg nesten ikke blir blendet. ;)

 

Saueteppe kurven må være god ja, er fler som har testligget den :)

 

Stereo veggen kan jeg til dels være enig med. I teorien skal det alltid være ansatt der som kan hjelpe deg, men i praksis så kan alle være opptatt o.l og da skal det være enkelt for deg som kunde å teste på egenhånd, noe som krever litt "knoting" i dag. Skal se om jeg kan få til en "howto" på dette uten at det ser malplassert ut.

 

Du kommer innom igjen i alle fall. Og det er jo et godt tegn ;)

 

Takk for innspill, tar med meg både det positive og det mindre positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår