Gå til innhold

Kjøpe truetrac fra statene

Ranger emnet


emilhetty

Anbefalte innlegg

Er inntressert i truetrac!

 

Vet ikke åssen bakaksel jeg har, men kan ikke fortsette spinne på 1 hjul vertfall!

Skal ha ca 18 000 jeg kan bruke på fikse motor jeg har/eventuelt kjøpe ny, så burde vell være litt igjen til truetrac også.

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei hei hei, hold your horses her nå. De selger denne sperra til Volvo bakaksel altså.

 

http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=DTL%2D912A588&N=700+115&autoview=sku

 

Jeg har akuratt denne!

 

I utgangspungtet så selges denne for utveksling 3.73 og oppover. Summit har en enorm delekatalog så noe ligger nok ikke ute på nett, så det er fullt mulig å få denne sperra til hva som helst utveksling om man tar kontakt med Summit.

 

Så slipper alle å lete etter 3.73 utveksling:)

 

Min kom på 3750,- da jeg kjøpte den. Da gjennom noen kontakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig også inntrisert truetrac.. Men hvor mange hk tåler denne greia?? Er det nett som en vanlig sperre? at man kan spinne på begge bakhjula?? Nett som orginalt på noen biler?? BAre denne skal tåle MYYYE mere??

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

 

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke helt om den passer på min heller :S HAr en bakaksling no.. Men den er mest sansdynlig sveist baki der.. så den er vel bare boss?? Og den gamle mener jeg va så spinkel.. så er vel ikke så mye å samle på :S MEn truetrac hadde vært kjempe greier vist den funker sånn jeg tror :)

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

 

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som monterte min har handlet en god del fra Summit, og han sa det var to typer. En for 3.73 og opp og en for under 3.73. Mener det er en magisk grense om det passer eller ikke der ved 3.73 tallet.

 

Men det burde egentlig passe alle utvekslingene fra 1031 akslingen. Jeg var heldig å fikk tak i en med 3.73 utveksling, men med 1:1 ratio på 5. gir så er det ikke noe å kjøre på tur med akuratt. Hvertfall ikke når all isolasjon er fjernet og du har kun en lyddemper på bilen.:driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som monterte min har handlet en god del fra Summit, og han sa det var to typer. En for 3.73 og opp og en for under 3.73. Mener det er en magisk grense om det passer eller ikke der ved 3.73 tallet.

 

Men det burde egentlig passe alle utvekslingene fra 1031 akslingen. Jeg var heldig å fikk tak i en med 3.73 utveksling, men med 1:1 ratio på 5. gir så er det ikke noe å kjøre på tur med akuratt. Hvertfall ikke når all isolasjon er fjernet og du har kun en lyddemper på bilen.:driving

 

Nå spør jeg: Hva betyr 3,31 3,54 3,73 ? Eller hva har det å si på utvekslingene? Hva er forskjellen på de kombinasjonene? Vurderer å kjøpe komplett bakaksel med Aussie Locker, så skulle ha visst det.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår