Heggis Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Intergale : rå bil . 200sx s14 : enda råere bil. rx7 : diggbart. jeg hadde kjøpt 200sx s14a vet ikke hva dem ligger på i pris men fyyyy faen så råe dem er.. hvertfall med Ings R-spec komplett kit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Intergale : rå bil . grei bil det, men du bør vere god venn med et multimeter /eletrikker....går ikke så bra i forhold til 200sx heller Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by STROSEK 911 Hva har du drekki for noe?? Innlegget ditt er feil fra ende til annen!!! Først må du fortelle hvilken modell du snakker om S13, S14 eller S14a?? Ganske foskjellige form på disse (S14a ruler) :rolleyes: S14a er noe av det mest lett-trimmede du kan finne, med kun eksos og filter, får du lett 260-270 hk. I tillegg så har bilen en "tenkende" hjerne(ecu) som glatt henger med til godt over 300 hk, så chipèn trenger du ikke... Du kan få sitte på med meg en tur, så får vi se hva du synes :o Jeg kjørte min på rulla til Trond Stensbøl som er veldig "streng", resultatet ble 289,4 hk og 370 nm (orig:200 hk/265 nm). Jeg har eksos, luftfilter og større bensinpumpe... Total kostnad på min ble ca 13 k. Noen som kan vise til flere hk pr.krone ? Har det skriftlig hvis du er intressert... Vis meg den 1,8 T èn som gir det samme!! Forøvrig er det vel naturlig nok mere å hente i en 2,0 enn en 1,8:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: jeg og mora di drakk klor sammen... (tove?)....... mener hele sullamitten av 200sx suger.. smag og behag da... skjønn det a nissefar... kanskje din går bra.... ikke de i området her.... selv med filter, potter, pumper, ecu'er.. bla bla bla.... hehe... og du... kjørte en a3 1.8t (210), mot en 200sx -95 med iridium, filter, popoff, pumpe, oppskrytt turbotrykk... gikk dårlig forn det gikk..... kanskje pga vekt, forhold, giring.... vet ikke jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by STROSEK 911 I tillegg så har bilen en "tenkende" hjerne(ecu) som glatt henger med til godt over 300 hk, så chipèn trenger du ikke... Du kan få sitte på med meg en tur, så får vi se hva du synes :o Jeg kjørte min på rulla til Trond Stensbøl som er veldig "streng", resultatet ble 289,4 hk og 370 nm (orig:200 hk/265 nm). Jeg har eksos, luftfilter og større bensinpumpe... Total kostnad på min ble ca 13 k. Noen som kan vise til flere hk pr.krone ? Har det skriftlig hvis du er intressert... Vis meg den 1,8 T èn som gir det samme!! 13k syns jeg ikke hørtes ille ut til å ha 289,4 på hjula.... audien er nok dyrere enn det.. men ikke si noe før du har prøvd mot en slik en.... skal sies også at han med 200sx er en skikkelig svamp til å kjøre bil i det hele tatt.. men rattlås racing skal ikke være så vanskelig..... vi kjører mot hverandre..... jeg i 1.8t med luftfilter, eksos, chip, gren..... og du i din 200sx.... så får vi se.... jeg blir da skuffa hvis du ikke drar meg,,,, ok? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
munin Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 flisa en småtrimma audi 1.8t med gammelescorten min. riktignokk med en del rust, så den var nok betydelig lettet. Siter Porsche 911, Ford 15M RS, Suzuki vx800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by munin flisa en småtrimma audi 1.8t med gammelescorten min. riktignokk med en del rust, så den var nok betydelig lettet. HELT KLART :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by etg101 jeg og mora di drakk klor sammen... (tove?)....... mener hele sullamitten av 200sx suger.. smag og behag da... skjønn det a nissefar... kanskje din går bra.... ikke de i området her.... selv med filter, potter, pumper, ecu'er.. bla bla bla.... hehe... og du... kjørte en a3 1.8t (210), mot en 200sx -95 med iridium, filter, poploff, pumpe, oppskrytt turbotrykk... gikk dårlig forn det gikk..... kanskje pga vekt, forhold, giring.... vet ikke jeg... Har skjelden lest så mye piss på en gang...:o Og hvor mye kostet det å få 210 hk ut av 1,8 vag motoren??:rolleyes: Tror neppe den S14 du refererer til var i orden, for å si det sånn. Møt meg med den A3`en, så skal jeg parkere deg ;) P.S. Du må ikke drikke klor, det er farlig det:eek: (mora mi kan jo være død, for alt du vet..) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Vmaster jeg har rundt 210 000 kr som jeg skal bruke på bil.. hva ville vært den kuleste bilen til denne prisen.. Tar imot alle forslag på forhånd takk Får vel en OK Impreza Turbo for den prisen? før de grusomme lyktene kom tilogmed:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 etg101, jeg ler meg i hjel av det du skriver! Du er helt på bærtur og vet tydeligvis ikke hva du snakker om. Jeg har kjørt mot en audi a3 1,8t, med "210 hk" chip og luftfilter, Og jeg hadde ingen problemer med å dra fra han med min 200sx, orginal. Dessuten går s14 faktisk meget godt orginal, med 200 hk. "Smagen" din er er forresten også i :ass hvis du mener det er en forferdelig stygg bil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by STROSEK 911 Og hvor mye kostet det å få 210 hk ut av 1,8 vag motoren??:rolleyes: Greit!! mer en 13 k da.... blæh :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by Vegar_KH Dessuten går s14 faktisk meget godt orginal, med 200 hk. tull.. drar jo original 200sx godt med preluden min jo,,, parkerer.no den er det 185 hk i..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by etg101 Greit!! mer en 13 k da.... blæh :D :D Hvem har sagt at det koster 13 k å få 210 ut av en S14???? Det koster 13 k å få ut 289,4hk!!! og tviler på at du får så mye ut av en VAG 1.8T for den prisen... Så vidt jeg husker koster MTM chip, til rundt 210+/- hk en ca 7000,- og det er etter dette det blir dyrt å trimme disse motorene... Da må dui jo omtrent bytte ut halve motoren for å få litt mere guff... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special Hvem har sagt at det koster 13 k å få 210 ut av en S14???? Det koster 13 k å få ut 289,4hk!!! og tviler på at du får så mye ut av en VAG 1.8T for den prisen... Så vidt jeg husker koster MTM chip, til rundt 210+/- hk en ca 7000,- og det er etter dette det blir dyrt å trimme disse motorene... Da må dui jo omtrent bytte ut halve motoren for å få litt mere guff... pøkk! mente jo at det var dyrere å få ut 210 av 1.8t enn 260,806 til 200sx.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 haha... Kan love deg at han du kjørte fra med preluden ikke ga gass. Har du kjørt en s14 før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Originally posted by etg101 pøkk! mente jo at det var dyrere å få ut 210 av 1.8t enn 260,806 til 200sx.... Hvor fikk du 260,806 fra??? Og er du reinkarnasjonen av Nismo Boy?? Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.