fsl Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Fikk meg en helt gratis (ja, gratis! 0kr!) Volvo 242 i høst som jeg skal begynne å få pussa opp nå. Eneste som er feil på bilen er at bremsene må luftes og motoren (B19A) har knatra ventiler (stikkflammer ut av forgasseren) også noe småpuss på karosseri (bagasjelokk litt skjevt?) også trenges det en kraftig polering/lakkrens her. Blir snart bytta motor til en frisk B21A til en kompis også skal jeg få tak i noen 15" turbofelger eller noe å sette vinterdekka på. :) Skal også hive på 4 tusenmetere, usa-blinklys også sku jeg hatt ei frontleppe under fangern, er jo en 242L så den har ikke det. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-244 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Heldigris !! Men d er da en -78 mod d der vell !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Grillen og listene i fronten skulle tyde på at det er en 78-modell, ja. Kan jo være tidlig 78 reg i 77. Denne bør sikkert kunne være et greit utgangspunkt forutsatt at det ikke er veldig mye rust utenom det som kan anes ut fra bildene. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Fint intreør :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Den er reg 1977, er jo veteran skal hente skiltene. Men 78 er det vel da ;) Jepp er greit utgangspunkt, får bare håpe den blir greiere i lakken med lakkrens og polering, har tatt en liten flekk og det ble meget bra :D Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 blir nok fin den der. må nok regne med litt jobb med den lakken men det er sikkert fult mulig og få den ganske bra. åssen er det med rust? Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 blir nok fin den der. må nok regne med litt jobb med den lakken men det er sikkert fult mulig og få den ganske bra. åssen er det med rust? All rust jeg har klart å finne er det du ser på bildene, ellers er det så å si ingenting. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg